آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند
سرخط خبرها

اسپیس ایکس اینترنت ماهواره‌ای مخصوص گوشی‌های عادی را با موفقیت آزمایش کرد

  • کد خبر: ۲۱۳۹۲۶
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
اسپیس ایکس اینترنت ماهواره‌ای مخصوص گوشی‌های عادی را با موفقیت آزمایش کرد
حساب کاربری اسپیس‌ایکس در شبکه‌ی اجتماعی ایکس از آزمایش موفقیت‌آمیز سرویس Direct to Cell خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز - حساب کاربری اسپیس‌ایکس در شبکه‌ی اجتماعی ایکس پست جدیدش را با بهره‌گیری از سرویس اینترنت Direct to Cell منتشر کرده است تا دستاورد بسیار مهمی برای این شرکت ثبت شود.

ایلان ماسک در تکمیل گفته‌های اسپیس‌ایکس اضافه کرد که پست مورد بحث ازطریق یک گوشی عادیِ متصل‌به ماهواره و بدون نیاز به تجهیزات ویژه ارسال شده است.

Direct to Cell که مهرماه امسال معرفی شد، سرویس جدید استارلینک برای انتقال «متن، صدا و داده» است و در ماه‌های اخیر بار‌ها مورد توجه قرار گرفته. اسپیس‌ایکس هنگام رونمایی Direct to Cell گفت این سرویس در سال ۲۰۲۴ امکان ارسال پیام متنی را فراهم خواهد کرد و در سال ۲۰۲۵ قابلیت صدا و داده به آن اضافه خواهد شد.

شرکت فضایی ایلان ماسک اوایل دی‌ماه ۶ ماهواره‌ی مختص‌به Direct to Cell را به مدار زمین فرستاد و گفت که آزمایش این سرویس را خیلی زود شروع می‌کند.

اسپیس‌ایکس می‌گوید Direct to Cell اپراتور‌های موبایلی را در سراسر دنیا قادر می‌سازد که «دسترسی یکپارچه‌ی جهانی به پیام‌رسانی، تماس و وب‌گردی» را به کاربرانشان ارائه دهند.

بر اساس گفته‌ی ایلان ماسک، سرویس جدید استارلینک با «گوشی‌های LTE موجود» سازگاری دارد تا برای اتصال به اینترنت ماهواره‌ای به پایانه‌های زمینی نیاز پیدا نکنید. همچنین کاربر برای دسترسی به سرویس پیام، تماس و اینترنت ماهواره‌ای، به نصب اپلیکیشنی خاص نیاز ندارد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->