مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه (۱ خرداد ۱۴۰۳) در تبریز برگزار می‌شود اعلام ۵ روز عزای عمومی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت پوتین شهادت رئیسی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت قالیباف: ابراهیم رئیسی در قلب ملت ایران جا داشت و یادش جاودانه شد جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی معاون اول رئیس جمهور | مخبر: راه شهید آیت‌الله رئیسی را بدون هیچ خللی دنبال خواهیم کرد بیانیه وزارت امور خارجه در پی شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و هیئت همراه حسن روحانی: صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد تسلیت الهام علی‌اف به مقام معظم رهبری برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت رئیس اقلیم کردستان عراق برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه واکنش‌ مراجع تقلید به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیش‌بینی قانون اساسی برای شرایط فقدان رئیس جمهور غروب خادم‌الرضا (ع) در شب طلوع خورشید هشتم  عراقچی: در شوک خبر شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه هستم + فیلم پلیس فتا در مورد رصد فضای مجازی و برخورد با شایعات مرتبط با شهادت رئیس جمهوری بیانیه داد سرپرست وزارت امور خارجه چگونه انتخاب می‌شود؟ طحان نظیف: در صورت فقدان رئیس جمهور مراتب قانونی طی خواهد شد + فیلم ویدئو| امروز نوبت کشیک خدمتی شهید رئیس‌جمهور در حرم امام رضا (ع) بود رئیس جمعیت هلال احمر: اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است + ویدئو در پی شهادت رئیس جمهور ایران، پاکستان عزای عمومی اعلام کرد فردا (۱ خرداد ماه) جلسه علنی مجلس تشکیل نمی‌شود
سرخط خبرها

فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد

  • کد خبر: ۲۲۶۹۶۷
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برآورد ما این است که انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد. طبیعتاً موانع و مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع آن‌ها هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اعطای نشان فداکاری اهدایی فرمانده کل قوا به خانوده شهدا که در مجتمع امام‌خمینی(ره) وزارت دفاع در مشهد برگزار شد، گفت: امروز نیروی زمینی محوری ارتش از آمادگی ۱۰۰ درصدی برای برخورد با هرگونه تهدید بهره‌مند است.

وی افزود: نیروی زمینی محوری ارتش در تمام مرز‌های کشور مستقر است. مرز شمال شرق کشور و تمامی مرز مشترک با کشور افغانستان تحویل نیروی زمینی ارتش است که در کنار ما مرزبانی نیز حضور دارد. نیروی زمینی آماده است تا به هر تهدیدی پاسخ دهد.

سرتیپ حیدری در خصوص پیشرفت پروژه انسداد مرز شرق کشور گفت: در مرز‌ها بنا بر تدابیری که عنوان شده است، مشغول انسداد مرز هستیم. انسداد مرز یک برنامه جدید است و نیاز به گذشت زمان دارد تا بتوانیم تصاویری را که موجب غرور کشورمان خواهد شد، به عرض مردم کشور برسانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: در حال حاضر کار انسداد مرز شرق کشور را در یک قرارگاه به نام قرارگاه انسداد مرز که زیرمجموعه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و نیروی زمینی است، با قدرت شروع کرده‌ایم. برآورد ما این است که انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد. طبیعتاً موانع و مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع آن‌ها هستیم.

وی در خصوص جایگاه دانشگاه افسری ارتش و تقدیر از شهدای این دانشگاه در این مراسم یادآور شد: دانشگاه افسری امام‌علی(ع) دانشگاهی منحصربه‌فرد است که رهبر معظم انقلاب تاکنون ۳۹ مرتبه در آن حضور پیدا کرده‌اند. از این دانشگاه، ۱۱۸۴ افسر فرهیخته و تحصیل‌کرده در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این دانشگاه فیضیه ارتش است. در ادامه همین فداکاری‌ها، رهبر انقلاب نشان فداکاری را به دانشگاه افسری اعطا فرمودند. همچنین با ابتکار فرمانده کل ارتش، در مراسماتی همچون این مراسم از شهدای این دانشگاه با اعطای نشان فداکاری تقدیر و تشکر صورت می‌گیرد.

وی گفت: امروز نیز در مشهد مقدس و در پابوس امام‌رضا(ع) از ۶ خانواده معظم شهید و از امیر سرتیپ منوچهر کهتری، یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس که به فاتح آبادان نیز معروف است، با اهدای نشان فداکاری قدردانی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->