رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

واکنش هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه + تصاویر

  • کد خبر: ۲۲۹۱۳۲
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
واکنش هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه + تصاویر
هنرمندان همچون چهره‌های شناخته شده دیگر در صفحات مجازی خودشان نسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه‌شان در سانحه بالگرد هوایی ورزقان، واکنش نشان دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

به همین مناسبت بسیاری از چهره‌های شناخته شده در صفحات مجازی خودشان واکنش نشان دادند؛ محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها سریال «موسی(ع)» را در دست تهیه دارد در صفحه مجازی خودش نوشت: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً» خداقوت و خسته نباشید. 

واکنش‌ هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور کشور

آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه خودش با نمایش تصویری از شهدای سانحه بالگرد هوایی ورزقان، نوشت: رئیس‌جمهور هر کشور در صحنه‌های بین‌المللی نماد کشور و نماینده رسمی مردم آن کشور است. به همین دلیل احترام به او، احترام به نماد و هویت ملی است. 

واکنش‌ هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور کشور

احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از رئیس‌جمهور شهید و عبارت «انا لله و انا الیه راجعون» به این اتفاق واکنش نشان داد.

واکنش‌ هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور کشور

حامد سلطانی مجری تلویزیون با نمایش تصویری از شهدای حادثه بالگرد هوایی ورزقان نوشت: «مرد میدان‌ها نمیرد پشت میز».

واکنش‌ هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور کشور

محیا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون و آزیتا موگویی از هنرمندان کشورمان در صفحات مجازی با اعلامِ خبر شهادت رئیس‌جمهور به این اتفاق هولناک واکنش نشان دادند.

واکنش‌ هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور کشور

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->