نام استقلال تغییر کرد! اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند بیرانوند، اوسمار را امیداور کرد آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان بازگشت گل محمدی فعلا ممکن نیست کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک
سرخط خبرها

سوال عجیب خبرنگار بی‌بی‌سی از بازیکن مراکش در جام جهانی زنان + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۶۸۱۲
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
سوال عجیب خبرنگار بی‌بی‌سی از بازیکن مراکش در جام جهانی زنان + فیلم
در جام جهانی فوتبال زنان، نماینده فیفا به سوال سیاسی خبرنگار بی‌بی‌سی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جام جهانی فوتبال زنان در کشور‌های استرالیا و نیوزلند در حال پیگیری است و تمام تیم‌ها ۲ بازی خود در مرحله گروهی را به پایان رسانده‌اند.

در این میان سایت بی‌بی‌سی که در جام جهانی ۲۰۲۲ آقایان نیز با پرسیدن سوالات غیرفوتبالی سعی بر حاشیه بردن نشست خبری داشت، در جام جهانی زنان نیز سنت‌شکنی نکرد و با پرسیدن سوالات غیرفوتبالی سوژه رسانه‌ها شد.

در نشست خبری بازی مراکش و آلمان که این مسابقه با برتری ۶ بر صفر ژرمن‌ها به پایان رسید، خبرنگار بی‌بی‌سی یک سوال غیرفوتبالی پرسید که با واکنش نماینده فیفا مواجه شد.

خبرنگار سایت بی‌بی‌سی از بازیکن تیم ملی مراکش در خصوص همجنسگرایی پرسش کرد و گفت: در کشور شما که رابطه همجنسبازی غیرقانونی است، آیا در بین بازیکنان کسی است که همجنسباز باشد.

این سوال با واکنش نماینده فیفا مواجه شد و این سوال را سیاسی خواند. در پاسخ خبرنگار بی‌بی‌سی مدعی شد که این سوال مربوط مردم است و سوالش سیاسی نیست، با این حال نماینده فیفا آن را قبول نکرد و تصریح کرد که این سوال ربطی به فوتبال ندارد.

این سوال البته با خنده تمسخرآمیز غزلان شباک، کاپیتان تیم ملی مراکش نیز مواجه شد.

البته پس از واکنش فیفا، سایت بی‌بی‌سی نسبت به سوال نامربوط خبرنگارش عذرخواهی کرد.

این در حالی است که نُهیله بنزینه، مدافع تیم ملی مراکش اولین بازیکن تاریخ مسابقات جام جهانی فوتبال زنان بدل شد که با حجاب در زمین فوتبال حاضر شده است.

منبع: فارس

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->