سایز دور کمر چه ارتباطی با حمله قلبی یا سکته دارد؟ به خاطر کبدتان ماهی بخورید واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان، ۲۴ مصدوم و فوتی برجای گذاشت (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ ماده غذایی که هرگز نباید دوباره گرم کرد بیماران کلیوی مصرف لبنیات را کنترل کنند مواد غذایی که اثری مشابه دارو‌های لاغری دارد فقر آهن بیشتر زنان را تهدید می‌کند | با این مواد غذایی آهن بدن را تامین کنید مدیر آبفای مشهد: امیدواریم به مرز جیره بندی آب نرسیم | پیش‌بینی تابستان سخت در مشهد آغاز به کار بزرگ‌ترین شبکه آزمایشگاهی کشور در مشهد ارائه خدمات گفتاردرمانی در هفت مرکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد معمای قتل مردی ناشناس با خالکوبی ستاره‌ای در تهران پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم مصرف بلندمدت غذا‌های ناسالم با اختلالات پایدار در حافظه بی‌ارتباط نیست درباره معایب صدازدن والدین با  اسم کوچک توسط فرزندان| وقتی بابا اِسی می‌شود ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٠ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران در روزهای پایانی هفته رشد نیم درصدی ویزیت سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان رضوی
سرخط خبرها

گرم‌خانه‌ها و مراکز سرپناهی بهزیستی در مشهد آماده پذیرش افراد آسیب‌پذیر + آدرس مراکز

  • کد خبر: ۱۴۴۴۲۴
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
گرم‌خانه‌ها و مراکز سرپناهی بهزیستی در مشهد آماده پذیرش افراد آسیب‌پذیر + آدرس مراکز
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از آمادگی این اداره برای پذیرش معتادان متجاهر، کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌سرپرست در مراکز سرپناهی و گرم‌خانه‌های مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود فیروزی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ورود موج جدید سرما به استان و تغییرات جوی، همه مراکز سرپناه شبانه (شلتر) بهزیستی استان برای اسکان معتادان کارتن‌خواب و متجاهر آماده خدمت هستند.

وی افزود: سه مرکز در شهر مشهد و یک مرکز در شهرستان سبزوار با ارائه خدماتی مانند توزیع صبحانه و شام، سرنگ و سایر اقلام بهداشتی، استحمام، معرفی افراد نیازمند درمان به اورژانس و مراکز درمانی و... از ساعت ۱۶ بعدازظهر تا ۱۰صبح روز بعد پذیرای این عزیزان است.

فیروزی یادآور شد: در این مراکز علاوه بر خدمات کاهش آسیب اعتیاد از جمله توزیع سرنگ، کلاس‌های آموزشی برای ترغیب مراجعان به ترک اعتیاد و مراجعه اختیاری آن‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نیز ضمن اعلام آدرس مراکز تحت نظارت این اداره کل، از آغاز پذیرش افراد آسیب‌دیده خبر داد.

مجید اسلامی ادامه داد: آدرس مراکز سرپناه شبانه بهزیستی استان به شرح ذیل است: 

سرپناه «نوده»: توس ۶۵ - بین نجف ۳۲ و ۳۴

سرپناه «راهیان به سوی سلامتی»: بلوار طبرسی - بین طبرسی ۳۰ و ۳۲

سرپناه «مرکز گذری گلشهر»: گلشهر - شفیعی ۲۵ - پلاک ۱۰۹

سرپناه «روشنایی به زندگی»: سبزوار - مصلی - ساختمان آرامستان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->