آغاز بکار بزرگترین شبکه آزمایشگاهی کشور در مشهد ارائه خدمات گفتار درمانی در هفت مرکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد معمای قتل مردی ناشناس با خالکوبی ستاره‌ای در تهران پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم مصرف بلندمدت غذا‌های ناسالم با اختلالات پایدار در حافظه بی‌ارتباط نیست ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٠ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران در روزهای پایانی هفته رشد نیم درصدی ویزیت سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان رضوی آخرین خبر از افزایش مستمری بازنشستگان | پاسخ سازمان تامین اجتماعی در مورد افزایش مستمری بازنشستگان | حقوق‌ها چقدر زیاد می‌شود؟ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) استخدام ۱۲‌هزار معلم جدید در خراسان‌رضوی نقش مهم والدین در رشد روانی‌اجتماعی فرزندان سلحشوران گمنام خلیج‌فارس | نگاهی به تاریخ شکل‌گیری «روز ملی خلیج‌فارس» از پرش مرگبار زن باردار از  پنجره تا مرگ مشکوک مرد معتاد در مشهد خلیج‌فارس؛ خلیجِ تاریخ | در مورد اهمیت خلیج‌فارس چه می‌دانیم؟ ورود ۱۲ میلیارد مترمکعب آب به سد‌های کشور با بارش‌های اخیر | کاهش ۹ درصدی ورود به سد‌ها نسبت به سال گذشته (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در خرداد ماه پرداخت شود
سرخط خبرها

علت تصادف شدید بلوار امامیه توسط پلیس راهور اعلام شد

  • کد خبر: ۱۴۴۱۶۵
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
علت تصادف شدید بلوار امامیه توسط پلیس راهور اعلام شد
رئیس پلیس راهور مشهد مقدس براساس مستندات و گزارش های اداره پلیس راهور این شهر، علت حادثه تصادف بلوار امامیه مشهد را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباس عابدینی، رئیس پلیس راهور مشهد مقدس اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و بررسی ویژه تصادف تلخ دیروز، کمیسیون کاهش تصادفات پلیس راهور مشهد در مقر ستاد فرماندهی پلیس راهور خراسان رضوی با حضور سرهنگ غلامی فرمانده راهور خراسان رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه همکاران ما حاکی از آن است که سواری سمند به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت بالا به شکل ناگهانی با انحراف از مسیر در لاین مخالف نیز با خودروی پراید پارک شده در حاشیه خیابان برخورد کرده بود که منجر به فوت سهیل کُرابی و مصدومیت شدید سپهر کُرابی شد.

عابدینی خاطرنشان کرد: با همکاری اداره آب و فاضلاب که در محل حادثه دوربین داشته اند، در حال بررسی دقیق فیلم‌های دوربین هستیم تا آخرین نتایج را به اطلاع شهروندان گرامی برسانیم.

رئیس پلیس راهور مشهد متذکر شد: متاسفانه طی ۹ ماه اخیر در مشهد تعداد ۲۱۱ فوتی تصادفات داشته ایم که از این تعداد، ۵۳ فوتی در صحنه حادثه و ۱۵۸ نفر نیز در مسیر انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان جان خویش را ا دست دادند؛ بنابراین از شهرداری و شهروندان گرامی خواهشمندیم فضای شهری را برای رانندگی ایمن و بدون مخاطره آماده نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->