تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟ چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ | ۴ روش خشک کردن توت سفید در خانه تقویت ۷ عضو بدن با بوییدن گل سرخ علت سفیدک زدن لباس در ماشین لباسشویی و رفع آن چگونه مصرف برق لباسشویی و اتو را کم کنیم؟ اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر | نرخ باروری ثابت مانده است بارش باران شهر‌های خراسان رضوی را فراگرفت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند خواص شگفت انگیز روغن دنبه برای پوست | جوانسازی پوست با این روغن پرخاصیت ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو ضرری که نوشیدن قهوه با معده خالی برای سلامتی دارد چرا غذا‌های کودکان باید حاوی پروتئین باشد؟ یک‌سوم ایرانی‌‌ها فشارخون بالا دارند | ارتباط ازدواج‌‌های فامیلی با فشارخون بالا
سرخط خبرها

ارائه خدمات گفتاردرمانی در هفت مرکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

  • کد خبر: ۲۲۴۹۹۰
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
ارائه خدمات گفتاردرمانی در هفت مرکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
عضو هیئت‌علمی گروه گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: اعضای هیئت‌علمی گروه گفتاردرمانی با حضور در بیمارستان‌های هاشمی‌نژاد، ابن‌سینا، امام‌رضا(ع)، قائم‌(عج)، دکتر شیخ و اکبر و مرکز جامع توان‌بخشی وابسته به دانشکده پیراپزشکی، با تعرفه دولتی به بیماران این حوزه به صورت سرپایی و بستری ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر نسیبه سلطانی‌نژاد با اشاره به اینکه با بهره‌مندی از تجربه و دانش اساتید، خدمات گفتاردرمانی در بیمارستان‌ها و مراکز جامع توان‌بخشی ارائه می‌شود، گفت: بیمارانی که مشکلات گفتاری، زبانی، تغذیه یا بلع دارند، در زمره بیماران نیازمند خدمات گفتاردرمانی قرار دارند.

وی ادامه داد: خدمات گفتاردرمانی به صورت سرپایی یا بستری در بخش‌ها هستند که برای این بیماران، پزشک گفتاردرمان با حضور بر بالین به آن‌ها خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهد.

سلطانی‌نژاد با بیان اینکه به‌طورکلی تمام گروه‌های سنی مانند نوزاد، کودک، نوجوان و بزرگ‌سال می‌توانند در فرایند بلع و گفتار مشکل داشته باشند، گفت: در بخش سرپایی عموماً به بیمارانی که توسط سایر متخصصان ارجاع شده‌اند، خدمات گفتاردرمانی ارائه می‌شود و جلسات گفتاردرمانی بسته به نیاز کودک ۳۰ تا ۴۵ دقیقه به طول می‌انجامد. 

وی با بیان اینکه کودکان مبتلا به کم‌شنوایی، اختلال طیف اوتیسم، لکنت‌زبان و مشکل بلع جامعه هدف را تشکیل می‌دهند، گفت: تمام هزینه‌های درمانی این بیماران با تعرفه‌های دولتی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حضور اساتید ارائه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->