حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

در غیاب آگوئرو: مسی هم‌اتاقی ندارد!

  • کد خبر: ۱۳۵۸۴۷
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
در غیاب آگوئرو: مسی هم‌اتاقی ندارد!
تصویری از در ورودی هتل محل اقامت لیونل مسی در قطر منتشر شده که نشان می‌دهد بر خلاف دوره‌های گذشته، مسی هم‌اتاقی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، طی سالیان اخیر که لئو مسی در اردوی آلبی سلسته حضور داشته، همواره سرخیو آگوئرو بهترین همراه و نزدیکترین دوستش در تیم ملی آرژانتین بوده است. آگوئرو و مسی بازیکنانی هم‌نسل هستند که سال‌ها در رده‌های مختلف تیم ملی آرژانتین کنار هم بازی کردند و همیشه رابطه گرمی داشتند.

آن‌ها تقریبا تمام دوران فوتبالی در عرصه ملی را کنار یکدیگر گذراندند و همیشه در هتل‌های اقامتشان، با یکدیگر هم‌اتاقی بودند. اما سال گذشته بود که سرخیو آگوئرو با مشکل قلبی روبرو شد و طی اتفاقی شوکه‌کننده در ۳۴ سالگی مجبور به بازنشستگی شد.

حالا عکسی جالب از درب ورودی اتاق محل اقامت لئو مسی منتشر شده که نشان می‌دهد ستاره آرژانتینی دوستی عمیقی با آگوئرو داشته و در غیاب او، ترجیح می‌دهد هم‌اتاقی دیگری نداشته باشد.

مسی و یارانش در اولین دیدار به مصاف عربستان می‌روند و سپس مقابل مکزیک و لهستان بازی خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->