تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

با ورود محبی، مرادمند، یزدانی و قایدی به ترکیب استقلال؛ تیم ساپینتو رسما کهکشانی شد

  • کد خبر: ۱۲۱۲۹۲
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
با ورود محبی، مرادمند، یزدانی و قایدی به ترکیب استقلال؛ تیم ساپینتو رسما کهکشانی شد
بعد از شکست هفته نخست مقابل سپاهان حالا استقلال خود را با بازیکنان جدید و تازه به لیست اضافه شده آماده و مهیای حضور مقابل ملوان می‌بیند. محبی، مرادمند، قایدی و یزدانی می‌توانند مقابل ملوان بازی کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرانجام قرارداد بازیکنان جدید که تازه با استقلال به توافق رسیده بودند ثبت شد. محمد محبی و مهدی قایدی بازیکنانی هستند که توانستند با انتقال پول از طرف باشگاه استقلال به باشگاه‌های سابق خود، مجوز عقد قرارداد با استقلال را دریافت کنند. سیاوش یزدانی نیز از این پس بازیکن استقلال خواهد بود و با دریافت معافیت می‌تواند برای استقلال به میدان برود. مرادمند نیز از نیروی دریایی مجوز دریافت کرد تا برای بازی مقابل ملوان در هفته دوم مشکلی نداشته باشد. هیچ بعید نیست ساپینتو به رسم فصل قبل از زوج مرادمند ویزدانی در بازی با ملوان بهره بگیرد. محبی و قایدی هم می‌توانند وینگر‌های استقلال در بازی هفته دوم مقابل ملوان باشند؛ دیداری که طبق برنامه عصر پنج شنبه برگزار خواهد شد. باید دید که سرمربی استقلال با این همه ستاره چه خواهد کرد و آیا می‌تواند تیمش را از چالش باخت مقابل سپاهان بیرون بیاورد. هوادارن استقلال بی صبرانه منتظر ساپینتو هستند تا چهره واقعی استقلال را برای‌شان نمایان کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->