برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

سیاوش یزدانی از خدمت سربازی معاف شد

  • کد خبر: ۱۲۱۱۴۲
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
سیاوش یزدانی از خدمت سربازی معاف شد
مدافع مشهدی سابق تیم ملی، سرانجام موفق شد معافیت خود را از خدمت سربازی دریافت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، یزدانی که از اوایل نیم فصل دوم لیگ برتر به خدمت سربازی مشمول شد و اجبارا استقلال را ترک کرد، بعد از چند ماه دوندگی و تلاش سرانجام معافی گرفت.

این مدافع بعد از جدایی از استقلال به ملوان رفت، اما چندروز بیشتر در تمرینات این تیم شرکت نکرد و حتی یک دقیقه هم در لیگ یک برای این تیم به میدان نرفت. یزدانی طی ماه‌های گذشته با هیچ تیمی تمرین نکرد و عضو تیمی نبود و فقط در مراسم‌های پادگان انزلی حاضری خود را می‌زد تا روز‌های خدمتش بگذراند.

در تمام این ایام، اما این بازیکن باتجربه برای معافیت از خدمت سربازی تلاش کرد و حالا بالاخره موفق شد تاییدیه معافیت خود را از سازمان نظام وظیفه دریافت کند.

سیاوش چند روز قبل به تمرینات ملوان رفته بود، اما در نهایت مازیار زارع سرمربی انزلی‌چی‌ها نامه عدم نیاز او را به باشگاه داد تا وضعیتش نامشخص شود. در نهایت، اما این بازیکن که برای گرفتن کفالت پدرش اقدام کرده بود، توانست معافی خود را دریافت کند.

با توجه به این اتفاقات سیاوش یزدانی که از قراردادش با استقلال نیم فصل باقی مانده، بازیکن این تیم محسوب می‌شود و برای تعیین تکلیف خود باید به سراغ مدیران باشگاه برود. از سوی دیگر لیست بزرگسالان استقلال کاملا پر شده و بعید است استقلالی‌ها نیازی به حضور او داشته باشند؛ مگر اینکه آن‌ها بخواهند بازیکنی را از لیست خود خارج کنند.

باید منتظر مان و دید در نهایت یزدانی که از خدمت سربازی رها شده چه سرنوشتی پیدا خواهد کردو در لیگ بیست و دوم پیراهن چه تیمی را برتن می‌کند.

مدافع سابق استقلال با تهیه مدارک مربوط به کفالت خود، در حال دریافت امضا‌های نهاد‌های مختلف از جمله نظام وظیفه برای تایید آن است تا به زودی کارت پایان خدمت معافیت خود را دریافت کرده و شرایط بازگشت به لیگ برتر و استقلال را به دست بیاورد.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->