دولت به موضوع بازماندگان از تحصیل ورود کرد واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت + عکس (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییات ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر | پلیس گروگان را آزاد کرد امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم گردباد در آمریکا با ۵ کشته و ۱۳۰ زخمی (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییات پرونده مرگ اسرار آمیز ۳ زن و یک مرد روی میز بازپرس جنایی لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟ قاچاق؛ چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است هر روز ۸ مدرسه در کشور احداث می‌شود رازداری؛ حق بیمار و مسوولیت مراکز درمانی ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد ری چه بود؟ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه ارز مسافران حج ۱۴۰۳ چقدر است؟ از دستگیری سارق ۴۲ فقره قطعات خودرو تا کشف ۱۴ هزار قرص غیرمجاز در مشهد خسارت ۱۱ میلیارد ریالی شکارچیان غیر مجاز به محیط زیست درگز تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد دستگیری جوان مأمورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد مزایا و معایب جراحی‌های چاقی | مهم‌ترین عوارض جراحی‌های چاقی کدام‌اند؟ فواید تغذیه در طول درمان سرطان ۵ راهکار ورزشی که موجب کاهش علائم افسردگی می‌شود
سرخط خبرها

حریق در کارگاه تولید شانه های کاغذی تخم مرغ در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۱۱۸۵۵۸
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
حریق در کارگاه تولید شانه های کاغذی تخم مرغ در مشهد + عکس
معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از تلاش ده ها آتش نشان از چندین ایستگاه برای مهار آتش سوزی مهیب کارگاه تولید شانه های کاغذی تخم مرغ در غرب این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم"مهدی رضایی" گفت: در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ تولید شانه های کاغذی تخم مرغ ،ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد، بلافاصله ۴۰ آتش نشان را از ۱۰ ایستگاه به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفائ حریق را به محل حادثه در بولوار توس اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود؛ با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد،آتش سوزی در قسمت انبار این کارگاه تولیدی به وسعت ۵۰۰ مترمربع در مجموعه ای حدودا یکهزار مترمربعی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت ها و خطوط تولید و دستگاه های این مکان بود که به سرعت آتش نشانان اعزامی از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را پس از دقایقی عملیات ،مهار و ضمن کاوشی چند ساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش سوزی را بصورت کامل اطفاء کردند.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد،سرعت عمل آتش‌نشانان باعث جلوگیری از گسترش آتش سوزی به چندین کارگاه و انبار نگهداری مواد قابل اشتعال در مجاورت این مکان گردید که اگر این اتفاق میسر نمی‌شد خسارات جبران‌ناپذیر رقم می‌خورد.

1 1 1 1 1 1 1 1 1
 

آتشپاد دوم"مهدی رضایی" یادآور شد؛ متاسفانه این مجموعه بزرگ فاقد کمترین تجهیزات اعلام و اطفائ حریق بوده و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

شایان ذکر است در جریان عملیات مهار این آتش سوزی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از پایان مأموریت و ایمن سازی محیط حادثه صبح امروز به ایستگاه‌های خویش در شهر مشهد مراجعت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->