تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است
سرخط خبرها

انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۴۲۹۹
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حمید حسینی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) در یک منزل مسکونی در خیابان شهرآرا رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد. پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

همچنین سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اعلام کرد: با اعلام وقوع انفجار گاز شهری و آتش سوزی منزلی مسکونی به سامانه ۱۲۵ بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه‌های شهید مبارکی و شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

ابوالفضل اسدی افزود: به لحاظ حساسیت موضوع مدیر عملیات سازمان آتش نشانی نیز در محل حادثه حضور یافت و بر اجرای عملیات اطفای حریق و نجات نظارت داشت.

وی ادامه داد: بر اثر شدت انفجار، مرد جوانی حدودا ۴۰ ساله جان خود را از دست داد و زنی حدودا ۶۰ ساله نیز به شدت مجروح شد که توسط آتش نشانان از درون منزل خارج و به اورژانس پیش بیمارستانی تحویل شد تا به مراکز درمانی اعزام شود.اسدی اظهار کرد: شدت انفجار فوق به ح

دی بوده که شیشه‌های منازل اطراف شکسته و به اطراف پخش شده و سقف یکی از اتاق‌های منزل مسکونی مزبور نیز فرو ریخته بود.

وی تصریح کرد: بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی درخصوص علت حادثه و میزان خسارات وارده در دست اقدام است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->