یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند

  • کد خبر: ۲۲۳۷۰۷
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند
به نظر می‌رسد سامسونگ در برخی نقاط دنیا صفحه‌نمایش گوشی‌هایی که بعد از آپدیت به مشکل خط سبز دچار شده‌اند، تعویض می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری سامسونگ باعث بروز یک خط سبز در صفحه‌نمایش برخی از مدل‌های گلکسی می‌شود. یکی از نمایندگان پشتیبانی سامسونگ گفته که این شرکت در حال تعویض رایگان صفحه نمایش کاربران در هند است. هنوز صحبتی درباره اینکه آیا این پشتیبانی در مناطق دیگر هم  ارائه خواهد شد یا خیر وجود ندارد.

کاربران در هند تا ۳۰ آوریل فرصت دارند تا صفحه نمایش خود را بدون توجه به وضعیت گارانتی تعویض کنند. این پشتیبانی برای تلفن‌هایی که در سه سال گذشته خریداری شده‌اند اعمال می‌شود.  سامسونگ همچنین به کاربران آسیب‌دیده یک باتری رایگان هدیه می‌دهد.

جدیدترین آپدیت سامسونگ هم برای این شرکت و هم برای مشتریانش دردسرساز شده است. بعد از این آپدیت، در نمایشگر برخی گلکسی‌ها یک خط سبز به وجود می‌آید. این اولین بار نیست که سامسونگ به چنین مشکلی برخورد می‌کند. یکسال پیش هم برخی گوشی‌های سامسونگ دچار چنین مشکلی می‌شدند.

تعویض صفحه نمایش ارزان نیست. برای مثال، اگر مجبور به تعویض صفحه نمایش گوشی گلکسی زد فولد ۴ یا زد فلیپ ۴ شوید، باید چیزی حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ دلار هزینه کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->