توقف تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی تلاش بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری نتانیاهو هشدار خانواده‌های اسرای صهیونیست: کابینه اسرائیل فرصت تبادل اسرا را از دست ندهد حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیشروی نیرو‌های روسیه در شرق اوکراین ادامه دارد ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات انگلیس از ارائه طرح آتش‌بس جدید به حماس سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه وزیر کار در مشهد: عزم دولت، افزایش رفاه و سرمایه مردم است آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورل: چند کشور اروپایی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند سومین حادثه برای مقامات صهیونیست در روز‌های اخیر (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه کشته شدند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سفیر ایران در کابل: از داخل ایران خطری متوجه امنیت و حاکمیت در افغانستان نمی‌شود اژه‌ای: اقدامات و آرای قضات گاهی اوقات جنبه‌های اجتماعی پیدا می‌کنند محرابیان: صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد واکنش کره شمالی به ارسال موشک‌های دوربرد آمریکا به اوکراین جوزپ بورل: جنگ اوکراین به این زودی‌ها تمام نمی‌شود
سرخط خبرها

پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر: ۲۲۲۴۲۲
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
همزمان با فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پیامی فرارسیدن روز ارتش را به دلاورمردان ارتش قهرمان تبریک گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پیامی فرارسیدن روز ارتش را به دلاورمردان ارتش قهرمان تبریک گفت.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است:

۲۹ فروردین ماه، یادآور حماسه آفرینی‌های دلاورمردان ارتش در دوران مبارزات انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است. آمریکای جنایتکار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی، فکوری و... شده و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیرو‌های مسلح کشورمان به ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

برادران عزیز ارتشی‌ام در ماموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی، در کنار دیگر مجاهدان فی سبیل الله در سپاه و بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند.

از درگاه خدای متعال توفیقات روز افزون یکایک برادران ارتشی را مسئلت دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->