درگیری شدید در تظاهرات مخالفان نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست سخنگوی سازمان ملل: امیدواریم توافق آتش بس در غزه ایجاد شود آمار شهدای امروز حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک کشتی در سواحل یمن مورد هدف قرار گرفت (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو تخریب شد بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد توقف تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی تلاش بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری نتانیاهو هشدار خانواده‌های اسرای صهیونیست: کابینه اسرائیل فرصت تبادل اسرا را از دست ندهد حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیشروی نیرو‌های روسیه در شرق اوکراین ادامه دارد ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات انگلیس از ارائه طرح آتش‌بس جدید به حماس سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه وزیر کار در مشهد: عزم دولت، افزایش رفاه و سرمایه مردم است آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرمانده نیروی زمینی ارتش: همواره برای پاسخ به هر تهدیدی آماده هستیم

  • کد خبر: ۲۲۲۲۳۶
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
فرمانده نیروی زمینی ارتش: همواره برای پاسخ به هر تهدیدی آماده هستیم
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت نیروهایمان برای پاسخ به هر تهدیدی آماده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: نیرو‌های ما همواره برای پاسخ به هر تهدیدی آماده هستند.

امیر حیدری در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی نیز در واکنش به احتمال تهدید اسرائیل علیه کشورمان، گفت: ما نیرو‌های مسلح کشورمان تکلیف داریم از تمامیت ارضی و استقلال کشور و نظام پاسداری کنیم. نیرو‌های مسلح مکمل یکدیگر و هم افزا هستند. نیرو‌های مسلح در پاسخ به جنایت اسرائیل، تابوشکنی منحصر بفردی و توان با اقتدار را نشان دادند.

وی تاکید کرد: آن زمان گذشت که کشوری تعدی به خاک کشورمان کند و به سزای اعمالش نرسد. رهبری اشاره داشتند که دوره بزن و در رو تمام شده است. وقتی به خاک ما تجاوز شد، ما پاسخ دادیم. سفارت و کنسولگری ما در دمشق جزو خاک ما محسوب می‌شود و ماموریت نیرو‌های مسلح ما حفاظت از خاک ایران است و پاسخ قاطعی هم به دشمن داده شد و اگر تکرار شود، پاسخ سخت تری داده خواهد شد.

حیدری یادآورشد: شب عملیات، همه نیرو‌های مسلح در آمادگی بودند و این آمادگی را همچنان حفظ کرده‌ایم. نیرو‌های مسلح هم افزا و مکمل هم هستند. امروز آمادگی کامل داریم و رژیم منحوس صهیونیستی بداند ما قاعده جدید ایجاد کردیم که پاسخ شرارت‌های آنها را خواهیم داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->