عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت  اخذ پروانه تخصصی روانشناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است
سرخط خبرها

سارقان حرفه‌ای طلا در دام پلیس

  • کد خبر: ۲۱۹۹۷۳
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
سارقان حرفه‌ای طلا در دام پلیس
​رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان سابقه دار منزل در خیابان شریعتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی قاسم پور در این‌باره گفت:‌ ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در حین گشت زنی در خیابان ترکمنستان تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با دو سرنشین که چهره‌های نامتعارفی داشتند مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. متهمان درحال زاغ زنی منازل مسکونی اطراف بودند که با مشاهده ماموران به طرز خطرناکی  از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر و طرح مهار اجرا کردند، گفت:‌ متهمان بدون توجه به دستورات پلیسی، به فرار ادامه داده و طی تعقیب و گریز انجام شده توسط ماموران پلیس، نهایتا با اجرای طرح مهار موتور سیکلت متهمان متوقف و هر دو موتوسوار دستگیر شدند.

اعتراف سارقان به ۲۰ فقره سرقت مشابه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی، گفت: ماموران در مقر انتظامی اقدام به بازرسی از دو متهم کردند که در جریان آن هشت رشته گردنبند طلا، سه عدد انگشتر، هفت جفت گوشواره و تعداد زیادی زیور آلات از جنس طلا از این افراد کشف شد. همچنین آنان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند. همچنین مشخص شد که این دو نفر جزو سارقان حرفه‌ای منزل هستند.

وی با بیان اینکه برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم و با دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی معترف شدند و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی تمام مالباختگان و دیگر جرائم ارتکابی احتمالی در دستورکار قرار دارد. 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->