گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

کاهش ۲۵ درصدی حوادث ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی (۱۲ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۳۸۰
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کاهش ۲۵ درصدی حوادث ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی (۱۲ فروردین ۱۴۰۳)
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از کاهش ۲۵ درصدی حوادث ترافیکی در ایام نووزی خبر داد.

علی صبوری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص حوادث ترافیکی در ایام نوروزی اظهارکرد: از ابتدای طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر تاکنون در این استان به ۵۴ مورد حادثه ترافیکی خدمات امدادی ارائه شده است، مجموع ماموریت‌های جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی نظیرحوادث ترافیکی، مراجعه حضوری، شهری، کوهستان، حوادث جوی و مناسبتی است.

وی افزود: براساس آمار‌ها در سال گذشته ۷۲ مورد حادثه ترافیکی ثبت شده بود که این میزان در سال ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ درصدی به ۵۴ مورد رسیده است در حوادث مربوطه به حوزه کوهستان، در سال گذشته شاهد ثبت سه حادثه بودیم که این تعداد در سال جاری به چهار مورد مورد رسیده است که با افزاش ۳۳ درصدی روبه رو شده است.

رئیس کمیته امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه حوادث شهری در سال گذشته هفت حادثه به ثبت رسید، که در سال جاری این تعداد حادثه با هشت مورد با افزایش ۱۴ درصدی روبه رو شد، در سال گذشته پنج مورد حادثه جوی در سطح استان به ثبت رسیده بود که امسال تعداد چهار مورد حادثه به ثبت رسیده است که در مجموع با کاهش چهار درصدی روبه رو هستیم.

صبوری بیان کرد: همچنین در حوزه فعالیت‌های امدادی و سایر حوادث در سال قبل ۲ مورد به ثبت رسیده است که در سال جاری موردی تاکنون نداشته ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->