مهران مدیری با «گل یا پوچ» در نمایش خانگی حرم رضوی محلی برای جاودانه شدن آثار هنری | اختتامیه و نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری «گنجینه مهر» برگزار شد تهدید به بمب گذاری در جشنواره کن، ورودی کاخ را بست پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همیر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود
سرخط خبرها

گرد پیری بر چهره حامد بهداد + عکس

  • کد خبر: ۲۲۶۰۹۵
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
  • ۱
گرد پیری بر چهره حامد بهداد + عکس
حامد بهداد عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که مخاطبانش را متعجب ساخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد بهداد، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش منتشر کرد که گرد پیری بر آن نشسته است.

گرد پیری بر چهره حامد بهداد + عکس

درباره حامد بهداد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران

 حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد، بازیگر و نوازنده است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از یک شرکت تبلیغاتی شروع به‌ کار کرد و با کمک رامبد جوان وارد بازیگری شد.

حامد بهداد در تهران به دنیا آمده اما به خاطر شرایط شغلی پدرش، بزرگ‌شده شهر نیشابور می‌باشد و به‌شدت روی خراسان و مردمش تعصب دارد. بعد از ورشکستگی پدر که اهل شعر و شاعری بود، راهی شهر مشهد شدند.

وی اولین بار در سال ۱۳۶۱ وقتی ۹ساله بود، یک‌بار بازی در تئاتر را تجربه کرد و از آن زمان عاشق مارلون براند، هنرپیشه سینما و تئاتر آمریکا، شد.

بعد از قبولی در دانشگاه آزاد تهران، فقر شدیدی را تحمل می‌کرد تا اینکه در شرکت تبلیغاتی «زیتون» رامبد جوان به‌عنوان دستیار به استخدام درآمد. خودش می گوید:

«رامبد من را به خانه‌اش می‌برد؛ خانه‌ای که او در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کرد و حتی آنجا جایی برای خوابیدن و غذاخوردن داشتم. او در حق من برادری کرد.»

رامبد جوان سال ۱۳۷۹ نقشی را در فیلم «آخر بازی» همایون اسعدیان دریافت کرد، اما او من را به‌جای خودش معرفی کرد تا بازیگری را تجربه کنم.
با این فیلم در ۲۷سالگی موفق شدم کاندیدای دریافت سیمرغ بازیگری شوم.

سال ۷۹ با سریال «همسفر» در اپیزود «فردا دیر است»، تجربه بازی در قاب تلویزیون را به دست آورد. سپس در سال ۱۳۸۱ در سریال «جستجو در شهر» بازی کرد.

شهرت بهداد اما از سال ۱۳۸۲ با فیلم «بوتیک» حمید نعمت‌الله شروع شد که با محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی و رضا رویگری هم‌بازی بود.

بهداد در عرصه دوبله انیمیشن و مستند نیز تجربه‌های موفقی داشته است و در سال ۱۳۸۶، تهیه‌کننده فیلم‌کوتاه «ایران ۶۶» و مجری طرح فیلم‌کوتاه «فصل خاک» بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
1
طبیعی هست و پسر چهارده ساله نیس خب و الان پیر شده و 50وخورده ای سالشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->