شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند
سرخط خبرها

روسیه: ۱۳۴ تن از قربانیان حمله کروکوس شناسایی شده‌اند

  • کد خبر: ۲۱۹۳۲۷
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
روسیه: ۱۳۴ تن از قربانیان حمله کروکوس شناسایی شده‌اند
کمیته تحقیقاتی روسیه امروز (شنبه، ۳۰ مارس) اعلام کرد که بازرسان روسی توانسته‌اند هویت بیشتر کسانی را که در جریان حمله تروریستی اخیر جان باخته‌اند شناسایی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه کمیته تحقیقاتی روسیه آمده است: رئیس کمیته تحقیقاتی، در جلسه‌ای عملیاتی، گزارشی از سوی تیم تحقیقاتی درخصوص حمله تروریستی دریافت کرده است. در حال حاضر، در جریان این تحقیقات، هویت ۱۳۴ تن از کسانی که در جریان این حمله کشته‌ شده‌اند مشخص شده است.

این کمیته در ادامه افزود که بازرسان درحال تلاش برای دریافت مدارک بیشتر در این زمینه و پیداکردن هویت باقی قربانیان هستند.

حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته‌شدن ۱۴۳ نفر و زخمی‌شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، اخیرا گفته بود که همچنان اوکراین را مظنون هم‌دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می‌داند، اما در حال حاضر به‌دنبال پیداکردن کسی است که دستور این کار را داده است.

او گفت که آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه‌های نیابتی خود در اوکراین‌اند و می‌گویند که کیِف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->