لاریجانی برای رئیس‌جمهور و همراهانش آرزوی سلامتی کرد روایت سخنگوی دولت از آخرین اخبار حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور نخست وزیر پاکستان برای آیت‌الله رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد واکنش السودانی به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش اتحادیه اروپا به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور علی‌اف به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش نشان داد حماس: دل‌های ما با ملت برادرمان، ایران است تیم‌های تجسس ارتش به محل سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهور اعزام شدند دستور فوری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح | از کلیه امکانات استفاده کنید وزیر بهداشت: همه امکانات درمانی در محل سانحه بالگرد رئیس جمهور مستقر شده است شایعه برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی رد شد جستجو‌ها در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور ادامه دارد آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران واکنش نشان داد رئیس هلال‌احمر به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور رفت | اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع + فیلم برگزاری جلسه تجسس بالگرد حامل رئیس‌جمهور در فرودگاه تبریز محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مشخص شد
سرخط خبرها

۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند

  • کد خبر: ۲۲۶۷۵۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند
منابع محلی در ولایت بدخشان می‌گویند که درپی یک انفجار در این ولایت، دست‌کم ۷ نیروی طالبان کشته و ۱۶ تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، این انفجار حوالی ساعت ۱۱:۴۰ امروز (چهار‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در منطقه «پل جوزون شهر کهنه» از مربوطات ناحیه سوم شهر فیض‌آباد رخ داده است.

به گفته منابع، یک بمب‌گذار سوار بر موتورسیکلت، کارمندان مدیریت مبارزه با موادمخدر فرماندهی امنیه طالبان در ولایت بدخشان را هدف قرار داده است.

منابع صحی در بیمارستان ولایتی بدخشان می‌گویند که اجساد دست‌کم هفت جنگ‌جوی طالبان و شماری از زخمیان این گروه به این بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

در میان زخمیان این رویداد افراد غیرنظامی نیز هستند.

به گفته منابع، احتمال می‌رود که آمار قربانیان ناشی از این انفجار افزایش پیدا کند.

ساکنان بدخشان می‌افزایند که آمبولانس‌ها در حال انتقال زخمیان به شفاخانه هستند و شهر فیض‌آباد حالت نظامی به خود گرفته است.

پس از این انفجار، برای دقایقی صدای تیراندازی نیز شنیده شده است.

ذبیح‌الله امیری، رئیس اطلاعات و فرهنگ طالبان در بدخشان، وقوع این انفجار را تأیید کرده و گفته است که جزئیات را بعداً شریک می‌کند.

هرچند تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است، اما در ولایت بدخشان جبهه‌های نظامی مخالف طالبان حضور دارند و هرازگاهی این گروه را هدف قرار می‌دهند.

منبع: هشت صبح

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->