تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک قزوین مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید
سرخط خبرها

بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر

  • کد خبر: ۲۱۹۲۲۱
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر
عاملان تیراندازی به سمت ۳ نفر از شهروندان در شهرستان‌های شمال و جنوب استان سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علیرضا دلیری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع تیراندازی به سمت شهروندان در شهرستان‌های نیمروز، مهرستان و ایرانشهر توسط افراد ناشناس که باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان‌ها قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران انتظامی شهرستان‌های مذکور، در نهایت هویت متهمین مشخص و ۴ نفر از عاملین اصلی این تیراندازی‌ها در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد دو قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه از متهمین کشف شد.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->