صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت
سرخط خبرها

بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۹۲۱۳
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
  • ۱
بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲)
«بهادر اسدی» کارگردان مشهدی تلویزیون و سینما، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، بهادر اسدی تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار بهادر اسدی می‌توان به فعالیت در سریال کیلومتر ۱۴، سریال کابوس و سریال لالایی برای بیداری اشاره کرد.

بهادر اسدی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۸۶ در سریال کابوس به کارگردانی سیروس مقدم به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کیلومتر ۱۴، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای بهادر اسدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهراوه شریفی‌نیا، امین زندگانی، کوروش سلیمانی و نفیسه روشن را تجربه کرد.

بهادر اسدی در سال ۱۳۸۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم بهادر اسدی در این سال، فعالیت در سریال کیلومتر ۱۴ به کارگردانی آرش قادری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بهادر اسدی فعالیت در سریال کیلومتر ۱۴ بوده است. بهادر اسدی سال ۱۳۸۸ سریال کیلومتر ۱۴ به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. بهادر اسدی توانست با فعالیت در سریال کیلومتر ۱۴ تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر آزیتا لاچینی، اصغر نقی‌زاده، اکبر وارث و کامبیز دیرباز توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه بهادر اسدی را بیشتر بعنوان تهیه کننده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. بهادر اسدی علاوه‌بر تهیه کننده به‌عنوان بازیگر و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر بهادر اسدی در حرفه‌ی بازیگر، فیلم پیک نیک در میدان جنگ است. مهم‌ترین اثر بهادر اسدی در حرفه‌ی کارگردان، سریال ریکاوری است.

پیام تسلیت مدیر کل صدا وسیما خراسان رضوی

محسن نصرپور، مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی نیز در پیامی درگذشت این هنرمند مشهدی را تسلیت گفت و نوشت: «خبر درگذشت ناگهانی هنرمند جوان و تهیه کننده و کارگردان آثار نمایشی آقای بهادر اسدی مایه تالم و تاثر خاطر شد. این هنرمند در چند سال گذشته تله فیلم‌ها  و مجموعه‌های نمایشی را برای سیمای رسانه ملی و سیمای خراسان رضوی و سیمای استان‌ها تهیه و کارگردانی کرده است.اینجانب ضایعه فقدان این هنرمند با اخلاق و پرتلاش را خدمت خانواده محترمشان و جامعه هنری تسلیت عرض می‌کنم و در این شب‌های عزیز ماه مبارک رمضان از درگاه خداوند متعال برای روح آن مرحوم ، غفران و رحمت الهی را مسئلت دارم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خراسانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
0
0
سلام. شما بیوگرافی دیدین در این خبر ؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->