۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
سرخط خبرها

دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد

  • کد خبر: ۲۱۹۱۵۴
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در خراسان رضوی و مشهد وجود ندارد و گنجایش کافی برای مسافران نوروزی وجود دارد.

یوسف بیدخوری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص اینکه آیا گنجایش کافی برای اسکان زائران در مشهد وجود دارد یا خیر، گفت: تا کنون که پیک‌های مختلفی را هم پشت‌سر گذاشته‌ایم باید بگویم که در تمام ایام ظرفیت‌های کافی برای اسکان زائران در مشهد وجود داشته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز ظرفیت‌های اقامت رسمی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیر‌ها و خانه‌های مسافر در مشهد ۶۳ درصد اشغال شده‌اند که نشان می‌دهد هنوز گنجایش کافی برای پذیرش مسافر را دارند.

بیدخوری یادآور شد: واحد‌های اقامت اضطراری که در این شب‌ها به کمک می‌آیند ظرفیت‌هایی است که مربوط به شهرداری مشهد است. شهرداری ۴۱ مجموعه اضطراری و یک مجموعه موقت در پارک غدیر فراهم کرده است. در این شب‌ها فقط ۳ تا ۴ تا این مجموعه‌ها استفاده شده و ظرفیت کافی را در مجموعه‌های شهرداری داریم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ۱۴ مجموعه ورزشی را به ما معرفی کرد که خیلی محدود از این ظرفیت‌ها استفاده کردیم. همچنین سپاه نیز ظرفیت‌های خوبی را در این مدت به ما معرفی کرد که به غیر اردوگاه‌هایی که استفاده شد، سایر ظرفیت‌های آن نیز کماکان گنجایش دارد.

بیدخوری در خصوص آمار اقامت ثبت شده در مشهد و خراسان رضوی عنوان کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ماه بیش از ۵ میلیون و ۳۴۸ هزار نفر در خراسان رضوی و ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در مشهد اقامت ثبت شده است.

وی یادآور شد: بحث اقامت در خراسان رضوی یکی از دغدغه‌های اصلی زائران به شمار می‌رود و ما سعی کردیم در ۳ بخش متفاوت یعنی اماکن رسمی، موقت و اضطراری، ظرفیت‌ها را به گونه‌ای فراهم کنیم که تمام افرادی که به مشهد مشرف می‌شوند بتوانند از ظرفیت‌های ما استفاده کنند.

بیدخوری با اشاره به اینکه دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در خراسان رضوی وجود ندارد، تاکید کرد: شماره ۰۵۱۳۷۰۴۵ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی برای راهنمایی به زائران است تا محل اقامت خود را به خوبی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌های ارتباطی برای شکایت زائران و مسافران شماره ۰۹۶۲۹ بود که بلافاصله به شکایت زائران رسیدگی می‌شود. ۱۶۵ بازرس در سطح استان فعال هستند که بیش از ۹۰ بازرس در مشهد فعال بوده و پیگیر شکایت مسافران و زائران هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->