علت ریزش مو در زنان کمبود چه ویتامینی است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: مقابل هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
سرخط خبرها

ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۰۸۳
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
بررسی درگاه‌های فروش بلیت قطار‌های مسافری نشان می‌دهد که ظرفیت قطار‌ها از تهران به مقصد مشهد برای روز جمعه ۱۰ فروردین ماه مصادف با نخستین شب قدر ماه رمضان تکمیل شده و در روز‌های ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه نیز ظرفیت باقی مانده محدود است.

جواد معراجی‌فر در پاسخ به پرسش خبرنگار شهرآرانیوز درباره احتمال افزایش ظرفیت قطار‌های مسافری در مسیر تهران به مشهد برای روز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ گفت: هنوز برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت قطار‌های مسافری برای جمعه ۱۰ فروردین ماه مصادف با نخستین شب قدر در مسیر تهران به مشهد وجود ندارد. اما در صورت پیش بینی و افزایش احتمالی ظرفیت، به محض اعلام این خبر، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

وی درباره آمار زائرانی نوروزی نیز گفت: روزانه ۷۷ رام قطار از ۲۷ شهر و استان کشور به مشهد می‌آیند. طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از این طریق روزانه بیش از ۳۷ هزار مسافر به صورت رفت و برگشت از خدمات راه آهن خراسان رضوی و مشهد مقدس استفاده می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان رضوی تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد از قطار‌های برون شهری راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس در حال تردد و خدمت رسانی به مسافرین و زائرین امام رضا (ع) هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->