مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود
سرخط خبرها

کاهش کمینه دمای هوا و تداوم بارش باران تا اواخر هفته در خراسان رضوی (٧ فروردین ١۴٠٣)

  • کد خبر: ۲۱۸۸۷۸
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کاهش کمینه دمای هوا و تداوم بارش باران تا اواخر هفته در خراسان رضوی (٧ فروردین ١۴٠٣)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش بپراکنده باران تا اواخر هفته ادامه دارد و کمینه دمای هوا بین ۵ تا ٧ درجه کاهش خواهد یافت.

محمد غیوری خواه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی همچنان بارش‌های پراکنده باران در برخی نقاط به ویژه در ارتفاعات استان ادامه دارد و روز چهارشنبه موقتا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد.

وی افزود: از روز پنج شنبه مجددا سامانه بارشی دیگری وارد استان‌خواهد شد و برای روز‌های پنج شنبه و جمعه شاهد بارش باران همراه با آبگرفتگی معابر و سیلاب در مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود. شایان ذکر است با توجه به کاهش محسوس دما از روز پنج شنبه در اواخر هفته به ویژه در نواحی کوهستانی و سردسیر احتمال بارش برف همراه با لغزندگی معابر، مه گرفتگی و کاهش دید رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین از روز شنبه از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد و تا اوایل هفته آینده به تناوب شاهد وزش باد در سطح خواهیم بود که در پاره‌ای از نقاط به ویژه نواحی بادخیز و مستعد وزش باد گاهی شدید با احتمال خسارت، گردو خاک، کاهش دید و کیفیت هوا خواهد بود. 

غیوری خواه خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوا از امشب بین ۵ تا ٧ درجه در سطح استان به ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١۶ و ٢۵ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٣ درجه و در سردترین ساعات به ٩ درجه خواهد رسید. 

طی شبانه روز گذشته ریوش با ۶ درجه و سرخس با ٣٢ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از بجستان با ٨۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. بیشترین میزان بارندگی از شهر داورزن به میزان ١٨ میلیمتر ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->