کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد

  • کد خبر: ۲۱۸۸۳۲
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۸
حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
مسابقات فوتسال جام رمضان ۱۴۰۳ با حضور بازیکنان لیگ برتری و لژیونر از سطح بالایی برخوردار است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات فوتسال جام رمضان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و هواداران زیادی را تا پاسی از شب به سالن‌های مشهد می‌کشاند، اما امسال یک اتفاق متفاوت سطح کیفی بازی‌ها را بالا برده‌است.

تیم انصارالحجه که در سالن اقدسیه مشهد بازی‌هایش را آغاز کرده، از بازیکنان لیگ برتری و لژیونر مشهدی تشکیل شده و همین موضوع این تیم را جزو مدعیان قهرمانی امسال کرده‌است.

بازیکنانی همچون علی ابراهیمی، بازیکن سابق تیم ملی و حال حاظر تیم الموارد المایه بغداد که با کوله باری از افتخارات در این مسابقات حضور دارد و میتوان به چندین قهرمانی او در جام باشگا‌های آسیا، لیگ برتر ایران و همچنین آقای گلی‌های او در دانشجویان آسیا و لیگ برتر مالزی اشاره کرد. در کنار او میتوان از سجاد امانی، سجاد عادلی و سینا اسدی که در تیم فرش‌آرا حضور دارند و همچنین بازیکنان با تجربه نظیر عادل برجسته، حامد سنائی، علی بهلول و احسان سهیلی مقدم که همگی سابقه حضور در لیگ برتر ایران را دارند و جوانان اینده داری همچون امیر محمد پور و مرتضی محودی نام برد که تیم انصارالحجه را بسیار متفاوت و قدرتمند کرده‌است.

این تیم موفق شد در گروه خود به راحتی با به ثمر رساندن ۳۸ گل زده و تنها ۳ گل خورده به عنوان سرگروه صعود کند و در نخستین بازی حذفی نیز با ۱۳ گل حریف خود را از پیش رو بردارد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، باز‌ی‌های جام رمضان امسال ابتدا در ۱۰ سالن با شرکت ۳۲۰ تیم به صورت همزمان برگزار می‌شود و در پایان مرحله نخست، ۳ تیم برتر هر سالن، راهی سالن شهید بهشتی می‌شوند تا مرحله نهایی مسابقات با حضور۳۰ تیم و به صورت حذفی برگزار شود.

ابراهیمی: سطح کیفیت مسابقات رمضان بالاست

علی ابراهیمی درخصوص گرد هم آمدن این تعداد بازیکن لیگ برتری دور هم و بازی کردن خودش در جام رمضان مشهد اظهار کرد: قبل از هرچیز باید ابتدا از بخش خصوصی که از تیم ما حمایت کردند آقایان مهدی مجتهدی و مهدی طلوع که از افراد خوشنام و با سابقه در حوزه زعفران (مجتهدی) و رستوران (شله و حلیم چهار فصل) هستند، تشکر کنم که پای کار آمدند و در این شرایط اقتصادی بدون هیچ چشم داشتی و خالصانه فقط جهت ترویج ورزش از ما حمایت میکنند و باعث شدند این تیم تشکیل شود.

ابراهیمی تصریح کرد: حامیان تیم از قدیمی‌ها و با اصالت‌های مشهد هستند و به خاطر علاقه و ارادت به حضرت مهدی (عج)، این تصمیم گرفته شد که تیم را با نام انصارالحجه مزین، و در مسابقات شرکت کنیم تا در کنار ورزش، فرهنگسازی نیز صورت گیرد.

وی افزود: بازی‌های لیگ عراق به خاطر جام ملت‌های آسیا تعطیل شده و با هماهنگی باشگاهم به مشهد آمدم. چون نمی‌خواستم از شرایط مسابقه دور باشم، برای اولین بار پس از سال‌ها در جام رمضان به میدان می‌روم‌. با وجود بازیکنان خوب و توانمدی که داریم در کنار کادر قوی و کار بلد اقایان مهران مزروعی و حسین درودی انشالله بتوانیم به بهترین مقام ممکن دست پیدا کنیم.

وی در خصوص استقبال هواداران از این رقابت‌ها گفت: انصافا با سطح کیفی خوبی که مسابقات دارد، طبیعی است که هواداران مشهدی به سالن‌ها بیایند و مسابقات را از نزدیک تماشا کنند. فکر می‌کنم امسال سطح مسابقات بهتر شده و هواداران بیشتری هم به سالن می‌آیند. البته مطمئنا استقبال اصلی در سالن شهیدبهشتی رخ خواهدداد و بعید نیست که هر بازی این سالن مملو از جمعیت شود، زیرا مردم مشهد فوتسال‌دوست هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->