گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

سازش بیش از ۵۰ درصدی در دعاوی حضانت و ملاقات طفل

  • کد خبر: ۲۱۴۲۹۱
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
سازش بیش از ۵۰ درصدی در دعاوی حضانت و ملاقات طفل
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از سازش بیش از نیمی از پرونده های مطرح با موضوع حضانت و ملاقات طفل خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛  سید امیر مرتضوی با تشریح سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه صیانت از نهاد خانواده با رویکرد پیشگیرانه و توانمد سازی افراد آسیب دیده و در معرض آسیب گفت: از ابتدای سال جاری، طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی از جمله در حوزه حمایت و صیانت از نهاد مقدس خانواده به انجام رسیده که بحمدلله شاهد نتایج خوبی نیز در این راستا بوده ایم.

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: از ابتدای سال تا نیمه بهمن ماه سال جاری شاهد تشکیل بیش از ۱۹۹۰ پرونده تنها در زمینه حضانت و ملاقات طفل بوده ایم که از این تعداد بیش از ۹۵۰ پرونده مربوط به حضانت و ۱۰۴۰ پرونده نیز به ملاقات طفل ارتباط داشت، که البته با تلاش مجدانه همکارانمان در دستکاه قضایی و سایر سازمان‌ها شاهد رویداد ۱۰۸۵ سازش در این نوع از پرونده‌ها بوده ایم. بر این اساس می‌توان گفت در مدت ذکر شده با توجه به اقدامات حمایتی و مشاوره‌ای صورت پذیرفته، بیش از ۵۰ درصد پرونده‌های حضانت و ملاقات طفل به سازش منجر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->