نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش دو کشتی‌گیر ایران به سؤال سیاسی خبرنگار VOA: نماینده و سرباز ایران هستیم و از جان مایه می‌گذاریم+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۹۱۹۵
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
واکنش دو کشتی‌گیر ایران به سؤال سیاسی خبرنگار VOA: نماینده و سرباز ایران هستیم و از جان مایه می‌گذاریم+ فیلم
در حالی که نماینده اتحادیه جهانی کشتی به خبرنگار صدای آمریکا، تذکر داده بود سؤال سیاسی نپرسد، اما او پرسش خود را مطرح کرد و با پاسخ دو کشتی‌گیر کشورمان مواجه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد از امروز (شنبه) به میزبانی کشور آمریکا آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان نیز در این رویداد به میدان خواهد رفت. روز گذشته نشست خبری برخی از مربیان و ورزشکاران برگزار شد که در بین آن‌ها کامران قاسم‌پور ملی‌پوش پرافتخار ایران نیز حضور داشت.

خبرنگار صدای آمریکا (VOA) که در این نشست حضور داشت اقدام به پرسیدن سؤال سیاسی کرد. این خبرنگار در این باره گفت: «مسئول برگزاری کنفرانس خبری که معاون رسانه‌ای اتحادیه جهانی {کشتی} بود بار دیگر به من گوشزد کرد که نباید سؤال سیاسی کنم و از من خواست که سؤال دیگری مطرح کنم که گفتم پرسشم سیاسی نیست و "شاید" بشر دوستانه و انسانی باشد.»

قاسم‌پور در پاسخ به این پرسش سیاسی گفت: «در همه کشور‌ها موضوعاتی پیش می‌آید و در کشور ما هم یکسری مسائل پیش آمده است. وظیفه ما ورزشکاران، ورزش کردن است و اینجا، نماینده مردم ایران هستیم و آمده‌ایم که دل مردم را شاد کنیم. از جنس مردم هستیم و جزو مردم و میلیون‌ها ایرانی حساب می‌شویم که در ایران زندگی می‌کنیم. قطعاً هر خوبی و خوشی که وجود دارد، برای کل مردم ایران است و اگر بدی و اتفاقی باشد، باز هم برای کل مردم است. ان‌شاءالله همه ما و هر کسی که در ایران زندگی می‌کند بتواند از پس این مشکلات برآید. سفیران ورزش ایران هستیم و وظیفه‌مان ورزش کردن و کشتی گرفتن است و آمده‌ایم تا دل مردم و هموطنان‌مان را شاد کنیم. ان‌شاءالله که این اتفاقات هم به زودی حل شود و هم مردم و هم جامعه ایران به آرامش برسند و دل همه هموطنان در هر جای دنیا و در کشور شاد باشد.»

همچنین رحمان عموزاد کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوی ایران در پاسخ به همین پرسش سیاسی گفت: «خدا را شکر می‌کنم که توانستم مدال جهانی را نصیب خودم کنم. خودم می‌توانم رقیب خودم باشم. به دنبال رکورد خاصی نیستم و فقط می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و مدال‌آوری کنم. بالاترین لذت برای من این است که دل مردم کشورم را شاد کنم و از این موضوع لذت ببرم. آمده‌ایم بهترین خودمان باشیم. از جان مایه می‌گذاریم و تمام تلاش خودمان را برای قهرمانی می‌کنیم تا دل مردم کشورمان را شاد کنیم. ما همه سرباز کشورمان هستیم و از جان و دل مایه می‌گذاریم.»

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->