وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

خشم رژیم صهیونیستی از کمپانی فیلم سازی نتفلیکس آمریکا

  • کد خبر: ۱۳۷۷۱۷
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
خشم رژیم صهیونیستی از کمپانی فیلم سازی نتفلیکس آمریکا
آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تصمیم کمپانی نتفلیکس برای نمایش یک فیلم اردنی با موضوع نکبت فلسطین را که به جنایات اسرائیل در طول جنگ سال ۱۹۴۸ میلادی در حق فلسطینی‌ها می‌پردازد، محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تصمیم کمپانی نتفلیکس برای پخش فیلمی درباره جنایات اسرائیل در حق فلسطینی‌ها در جنگ سال ۱۹۴۸ میلادی را محکوم کرد.

همچنین لیبرمن تهدید کرد، بودجه دولتی اختصاص یافته به تئاتر "سرایا" در یافا واقع در جنوب تل‌آویو را به دلیل تصمیم این سالن برای نمایش فیلم لغو می‌کند.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد، دیوانگی است که نتفلیکس فیلمی را نمایش دهد که هدف از آن ایجاد بهانه‌ای "دروغین" برای نفرت از سربازان اسرائیلی است.

وی در ادامه نیز تصمیم سالن تئاتر سرایا برای نمایش این فیلم را "غیر قابل قبول" خواند و مدعی شد، چنین تصمیمی نیازمند در پیش گرفتن تمامی اقدامات ممکن از جمله لغو بودجه و حمایت‌های مالی برای جلوگیری از نمایش وحشت و یا فیلم‌های مشابه در آینده است.

وزیر فرهنگ این رژیم نیز در واکنش به تمصیم تئاتر سرایا مدعی شد: اختصاص یک سالن نمایش اسرائیلی برای نمایش این دروغ‌ها و افترا‌ها مایه شرمساری است و از مدیریت این سالن می‌خواهم از تصمیم خود برای نمایش این فیلم صرف نظر کند.

فیلم اردنی "فرحة" به کارگردانی "دارین سلام"، داستان یک دختر ۱۴ ساله فلسطینی به نام فرحه را روایت می‌کند که روستای محل زندگی‌اش مورد حمله سربازان اسرائیلی قرار می‌گیرد.

این فیلم سال ۲۰۲۱ در جشنواره سینمایی تورنتو به نمایش گذاشته شد.

خشم لیبرمن از تصمیم نتفلیکس برای نمایش فیلمی با موضوع جنایات اسرائیل در جنگ ۱۹۴۸

در سال ۱۹۴۸ میلادی بیش از ۷۶۰ هزار فلسطینی در جریان حمله نیرو‌های اسرائیلی به شهر‌ها و روستاهایشان آواره شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->