افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

شرایط سختی که ساپینتو برای یک استقلالی درست کرد

  • کد خبر: ۱۳۳۳۴۳
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
شرایط سختی که ساپینتو برای یک استقلالی درست کرد
سرمربی استقلال شرایط را برای یکی از بازیکنان این تیم سخت کرده است!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، یامگا مهاجم گلزن استقلال در فصل جاری و پس از حضور ساپینتو به عنوان سرمربی در استقلال به جای حضور در خط حمله و گلزنی برای استقلال به دفاع رفت و با تغییر پست در تیم با مشکلات بسیاری روبرو شده است.

این بازیکن که آمار بسیار خوبی در خط حمله استقلال داشت با حضور در دفاع راست تیم آمار خوبی در این فصل ندارد و به نوعی این شرایط در عملکردش بسیار تاثیرگذار بوده است.

این در حالی است که این بازیکن بار‌ها به تمایلش برای بازی در خط حمله استقلال اشاره کرده، اما ساپینتو همچنان به عقیده خود پایبند است و با اینکه با حضور یامگا در دفاع راست استقلال صالح حردانی نیز فرصت بازی کردن را در پست اصلی خود از دست داده، اما سرمربی استقلال همچنان به حضور یامگا در این پست اصرار دارد.

از طرفی استقلال در خط حمله نیز با مشکل گلزنی مواجه است و این بازیکن گلزن می‌تواند استقلال را با اوضاع خوبی در دیدارهایش روبرو کند، زیرا یامگا هر زمانی در پست خود حاضر شده بسیار موفق عمل کرده، اما سرمربی استقلال بدون توجه به انتقادات در این مورد باز هم به حضور یامگا در پست دلخواه کادرفنی اصرار دارد و مشکلات استقلال نیز برای گلزنی همچنان پابرجاست!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->