افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

چرا ستاره استقلال از تیم ملی خط خورد؟

  • کد خبر: ۱۲۷۹۲۱
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
چرا ستاره استقلال از تیم ملی خط خورد؟
بازیکن خارجی استقلال دلیل خط خوردنش از تیم ملی کشورش را مشخص کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی تیم استقلال روز‌های سخت و البته تلخی را پشت سر می‌گذارد. او از فروردین امسال نتوانست خیلی در استقلال بازی کند و بیشتر یک نیمکت نشین بوده است. او در ابتدای حضورش در استقلال توسط فرهاد مجیدی به بازی گرفته می‌شد، اما رفته رفته به نیمکت تبعید شد.

با آمدن ریکاردو ساپینتو به استقلال، آمانوف در لیست خروج قرار گرفت، اما مسئولان باشگاه استقلال از او خواستند به دلیل قراردادش او را حفظ کند. سرمربی پرتغالی استقلال با گذشت ۶ هفته از لیگ برتر یکبار هم او را در لیست ۱۸ نفره قرار نداده است و در یکی از نشست‌های خبری نیز عنوان کرد او آمار خوبی در فصل گذشته نداشت و باید امسال بیشتر تلاش کند.

آمانوف که در بازی‌های فیفادی به تیم ملی ازبکستان دعوت شده بود پس از گذشت چند روز از تمرینات از لیست این تیم خط خورد و به ایران بازگشت. هافبک ازبکستانی استقلال در صحبتی که با ساپینتو داشته است گفته با شرایطی که برای او پیش آمده از لیست تیم ملی خط خورده است. او دلیل خط خوردن از تیم ملی کشورش را کم بازی کردن در استقلال عنوان کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->