سرخط خبرها

پخش مینی سریال «مست عشق» با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر از شبکه نمایش خانگی

  • کد خبر: ۱۲۱۱۸۰
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
  • ۱
پخش مینی سریال «مست عشق» با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر از شبکه نمایش خانگی
در حالی که پروژه «مست عشق» قرار بود در سینما‌های کشور اکران شود، اما عوامل این فیلم تصمیم گرفته اند از اثر خود در قالب یک مینی سریال ۶ قسمتی در شبکه نمایش خانگی رونمایی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه روزنامه «هفت صبح» در خبری اعلام کرد که پروژه پر حاشیه «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی قرار است در قالب یک مینی سریال ۶ قسمتی عرضه شود.

طبق پرس و جو‌های انجام شده قرارداد پخش این سریال با یکی از پلتفرم‌های پر مخاطب بسته شده و به زودی توزیع آن شروع خواهد شد.

«مست عشق» از ساخته‌های حسن فتحی است که براساس فیلمنامه‌ای از فرهاد توحیدی جلوی دوربین رفته است. فتحی در این پروژه به روایت چگونگی آشنایی شمس تبریزی با مولانا و دوستی آن‌ها پرداخته است.

این اثر در سال ۹۷ در قالب یک پروژه مشترک با کشور ترکیه، وارد فاز تولید شد. با شروع پاندومی کرونا تصویربرداری تعدادی از سکانس‌های آن باقی ماند و بعد از آن فتحی درگیر تولید سریال «جیران» شد. در همین اثنا طرف ترک، براساس راش‌های موجود اقدام به تهیه نسخه‌ای سریالی از این پروژه کرد. انتشار تیزر‌های این سریال واکنش مهران برومند تهیه‌کننده و حسن فتحی را به همراه داشت. سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان، طرف ترک کلیه امتیازات فیلم را به طرف ایرانی واگذار کرد.

در پی این اتفاق، قرار شد تا حسن فتحی سکانس‌های باقی مانده را جلوی دوربین ببرد تا با تکمیل شدن کار تکلیف توزیع و پخش آن مشخص شود. از آنجاییکه فتحی درگیر ساخت سریال «جیران» شده بود، می‌بایست فرصتی مهیا می‌شد تا او پروژه «مست عشق» را تکمیل کند. این فرصت در نهایت مهیا شد و فتحی به همراه گروهش راهی ترکیه شد و سکانس‌های باقی مانده را ضبط کرد.

مهران برومند هم در گفت و‌گویی اعلام کرد که تصمیم بر این است که «مست عشق» اوایل پاییز ۱۴۰۱ روانه پرده سینما‌ها شود. اما با توجه به وضعیت نا به سامان اکران، گویا برومند و حسن فتحی از اکران سینمایی این پروژه منصرف شده‌اند و قصد دارند تا آن را در قالب یک مینی سریال عرضه کنند.

آنطوریکه شنیده می‌شود، این سریال قرار است در ۶ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای آماده پخش شود و قرارداد توزیع و پخش آن هم با یکی از پلتفرم‌ها منعقد شده است.

در سریال «مست عشق»، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و پارسا پیروز فر در نقش «مولانا» بازی دارند. حسام منظور دیگر بازیگر ایرانی این پروژه است. هانده ارچل، سلما ارگچ، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم، بنسو سورال و.. بازیگران ترک «مست عشق» هستند.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
........
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
1
با بازی حسام منظور
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->