نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟
سرخط خبرها

پرسپولیس بدون چند بازیکن اصلی در هفته اول لیگ!

  • کد خبر: ۱۲۰۱۶۸
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
پرسپولیس بدون چند بازیکن اصلی در هفته اول لیگ!
وضعیت مصدومان پرسپولیس برای بازی در هفته اول لیگ برتر مشخص شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال کشورمان روز ۲۲ مرداد در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. پرسپولیسی‌ها در شرایطی باید برای این بازی آماده شوند که هنوز خبری از جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس نیست و البته این تیم برای بازی با ذوب‌آهن چند غایب دیگر هم خواهد داشت.

حامد پاکدل و وحدت هنانوف دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که احتمالا به این بازی نمی‌رسند و امید عالیشاه هم به علت محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. البته ممکن است پاکدل دو، سه روز پیش از بازی با ذوب‌آهن به تمرینات گروهی و حتی لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای این بازی برسد، اما قطعا بازی نخواهد کرد. هنانوف هم تمرینات خود را آغاز کرده و باید دید به بازی هفته اول می‌رسد یا نه. 

از طرف دیگر مهدی عبدی هم دچار مصدومیتی شد اما به نظر می‌رسد این مصدومیت جدی نیست. گفتنی است اگر باشگاه پرسپولیس نتواند تا روز بازی با ذوب‌آهن مهاجم خارجی جذب کند، باید با عبدی و تمیروف به زمین برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->