مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد
سرخط خبرها

علت سوانح پیش آمده در فرودگاه مشهد چیست؟

  • کد خبر: ۱۱۹۶۷۶
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
علت سوانح پیش آمده در فرودگاه مشهد چیست؟
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در خصوص ترکیدگی لاستیک هواپیمای پرواز امروز تهران - مشهد در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد گفت: علت سانحه مربوط به فرودگاه مشهد نبوده است.

مهدی بی باک | شهرآرانیوز؛ محمود امانی بنی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: فرودگاه مشهد به لحاظ ترافیکی جزو فرودگاه‌های نخست کشور است از نظر سطوح پروازی باند‌های خوبی دارد و از طرف دیگر در سال جاری قراردادی منعقد کردیم که ظرفیت پارکینگ هواپیما را هم افزایش دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گواهینامه فرودگاهی ندارد، نیز افزود: داشتن گواهینامه صرفا به خاطر وجود باند و سفتی آن نیست بلکه عوامل مصنوعی در اطراف باند و پارکینگ هواپیما مواردی است که سازمان هواپیمایی از ما ایراد گرفته است، البته در سال ۱۴۰۰ این نکات به کلی انجام شد و در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی تاکید کرد: ان شاالله پس از تکمیل پارکینگ هواپیما و بهسازی‌هایی که داریم به دنبال دریافت گواهینامه فرودگاهی هستیم.

وی اظهار داشت: هدف همه عوامل فرودگاه مشهد ارائه خدمت خوب است و به زائرین و مسافران اطمینان خاطر می‌دهم که فرودگاه هیچ گونه مشکلی ندارد. عوامل سازمان هواپیمایی صبح امروز در فرودگاه مشهد حاضر شدند و با بررسی وضعیت سانحه امروز اعلام کردند مشکلی از سوی فرودگاه مشهد نبوده و علت حادثه نقص فنی خود هواپیما بوده است و قطعا در خصوص سانحه‌های روز‌های گذشته در فرودگاه مشهد هم سازمان هواپیمایی نظرش را به صورت جداگانه اعلام خواهد کرد.

امانی بنی خاطرنشان کرد: روزانه بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ پرواز داخلی ورودی و خروجی در فرودگاه مشهد انجام می‌شود و همچنین ۴۰ پرواز خارجی ورودی و خروجی در هر روز از این فرودگاه صورت می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->