شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد

  • کد خبر: ۲۲۶۵۳۳
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد
به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و در راستای ارج‌نهادن به خدمات اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هفدهمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، امروز (۱۸ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳) در مجتمع شهدای سلامت این دانشگاه آغاز شد.

در این جشنواره سه‌روزه که تا پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت، ضمن برگزاری پنل‌های علمی‌آموزشی توسط اساتید و دانشجویان، از اساتید برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی در منطقه شمال‌شرق و شرق کشور، تقدیر به عمل می‌آید.

به گفته دکتر حمیدرضا کیانی‌فر، دبیر علمی این جشنواره، در جشنواره امسال علاوه بر اساتید، دانشجویان موفق و برتر نیز در ارائه پنل‌های علمی جشنواره حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: در این جشنواره، ۳۳ پنل آموزشی با موضوعات متنوع برگزار می‌شود و علاوه بر آن، ۴ مسابقه آموزشی نیز جریان خواهد داشت.

گفتنی است در مراسم اختتامیه جشنواره که روز پنج‌‌شنبه (۲۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، از حدود ۲۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی که توانسته‌اند فعالیت جدیدی را در امر آموزش به انجام برسانند یا دانشجویان آن‌ها در عرصه‌های مختلف حائز رتبه‌ها و افتخارات علمی شده‌اند، اساتید پیشکسوت، اساتیدی که رتبه علمی خود را ارتقا داده‌اند، اساتیدی که دانشجویان آن‌ها پایان‌نامه‌های مؤثری را ارائه کرده‌اند و نیز ۳ نفر از اساتید سرآمد حوزه علوم پزشکی، تقدیر به عمل می‌آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->