تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک قزوین مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید
سرخط خبرها

واریز افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی تا کی ادامه دارد؟

  • کد خبر: ۱۱۳۱۹۵
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
  • ۲
واریز افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی تا کی ادامه دارد؟
پرداخت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از روز ۲۵ خردادماه آغاز شده و حال آنکه برخی بازنشستگان از عدم واریز افزایش حقوق خود خبر می‌دهند.

سرباز|شهرآرانیوز، بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، با توجه به ابلاغ مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ بازنشستگان به سازمان تأمین‌اجتماعی و اعلام قبلی در خصوص زمان واریز ما‌به‌التفاوت حقوق خردادماه، پرداخت افزایش حقوق خرداد از روز ۲۵ خرداد به صورت استانی آغاز شد و ظرف چند روز آتی در سراسر کشور تکمیل می‌شود.

همچنین مستمری‌بگیرانی که واریزی آن‌ها در حساب‌هایی به جز بانک رفاه انجام می‌شود، مجموع حقوق و مابه‌تفاوت خرداد را در تاریخ ۲۹ خرداد (امروز) دریافت خواهند کرد.

همچنین مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان نیز طی ماه‌های تیر و مرداد پرداخت می‌شود.


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سبزواری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
سلام من حقوق پدر و مادر فوت شده ام رو میگیرم . دو تا شعبه جداگانه و طی دو فیش جداگانه . هر دو حقوقم واریز شده اما فقط یک افزایش دو میلیون و پنجاه هزار تومنی به حسابم واریز شده ؟ آیا واریز مایه التفاوتها به پایان رسیده ؟ یا تا پایان ماه ممکنه واریز بشه ؟ اگر نه به کجا باید مراجعه کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید .
باز نشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
چرا گندی که عبدالملکی زده دولت با یک معذرت خواهی در مورد حق الناس یک قشر سالخورده و از کار افتاده ختم نمی کندبروید از کشورهایی که خدا را قبول ندارند یاد بگیرد شما که پیرو علی هستید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->