پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران و هوای خنک تا اواسط هفته آینده نشست بررسی راهکار‌های کسب مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری در مشهد برگزار شد طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت سبزوار را درنوردید (۲۶ اردیبهشت) + فیلم از شر دبش تا شهر دبش! تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی در مشهد + عکس پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد راه اندازی خط تولید قطره های چشمی با همکاری شریک آلمانی در مشهد مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟ چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ | ۴ روش خشک کردن توت سفید در خانه
سرخط خبرها

دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی مشهد کمک هزینه مسکن دریافت می‌کنند

  • کد خبر: ۹۲۱۶۳
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی مشهد کمک هزینه مسکن دریافت می‌کنند
سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعطای تسهیلات ازدواج و کمک هزینه مسکن به دانشجویان متاهل این دانشگاه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعطای تسهیلات ازدواج و کمک هزینه مسکن به دانشجویان متاهل این دانشگاه خبر داد.

مهدی غلامی مقدم اظهار کرد: در راستای حمایت از ازدواج دانشجویان طبق پیگیری‌های مکرر از صندوق رفاه وزارت بهداشت، تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن جهت دانشجویان متاهل در نظر گرفته شده است که در بخش وام ازدواج مبلغ آن ۱۰ میلیون تومان و وام ودیعه مسکن ۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

وی تصریح کرد: ازدواج موهبتی الهی است که با توجه به شرایط موجود، نهاد‌های مختلف باید آنچه در توان دارند جهت رونق بخشیدن به این سنت نبوی بکار ببرند تا بتوان موجبات زندگی سالم و آرامش را برای نسل جوان و دانشجو فراهم کرد.

سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در هر دوره که اعتبارات تسهیلات از طریق صندوق رفاه وزارت تأمین می‌شود؛ تعداد متقاضیان در مقایسه با میزان اعتبار موجود بیشتر بوده و همکاران ما در اداره رفاه کماکان به دنبال افزایش سقف اعتبار و تعداد نفرات واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند.

غلامی مقدم خاطرنشان کرد: پیگیری ساخت خوابگاه متأهلین یکی از برنامه‌های اصلی معاونت فرهنگی دانشجویی بوده و در جهت تأمین اعتبارات آن تاکنون گام‌های موثری برداشته شده است.

به نقل از وبدا سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: به عنوان گام‌های نخستین در جهت حمایت از دانشجویان متأهل، رایگان کردن غذای سلف دانشجویی به مدت یک ماه را جهت دانشجویانی که در شش ماه اخیر ازدواج کرده اند در نظر گرفته ایم که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی دانشجویان واجد شرایط مواجه شده است و امیدواریم که بتوانیم خدمات ارزنده تری را در این مقوله به دانشجویان ارائه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->