پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس برنامه پرسپولیس برای افزایش سقف قراردادش فساد در دومین باشگاه لیگ برتری پخش زنده بازی آرسنال و اورتون در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خداحافظی دژاگه+عکس زنوزی به دنبال تیم‌داری در مشهد ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم پیوس: سال‌هاست فوتبال پاک در ایران وجود ندارد!
سرخط خبرها

پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟

  • کد خبر: ۲۲۶۵۵۵
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟
کارت حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال در بازی با ذوب آهن به دلایل نامعلوم صادر نشد و این چهره نتوانست استقلال را در این بازی همراهی کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیش از بازی استقلال مقابل ذوب آهن مسئولان این باشگاه اعلام کردند که آتیلا حجازی به عنوان سرپرست تیم در این باشگاه فعالیت خواهد کرد. پیش بینی می‌شد که مسئولان جدیدباشگاه استقلال تمام مقدمات حضور فرزند اسطوره فقید این باشگاه را برای نشستن روی نیمکت فراهم کرده باشند، اما آتیلا به دلایلی که هنوز مشخص نیست، چیست نتوانست روی نیمکت استقلال بنشیند واستقلال بدون سرپرست در بازی با ذوب آهن حاضر شد.

غیبت آتیلا حجازی درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرد که این چهره در نشست هماهنگی قبل از بازی که در سازمان لیگ برگزار می‌شود به عنوان سرپرست تیم استقلال حضور داشت، اما درنهایت موفق به همراهی این تیم در جریان بازی نشد.


شاید یکی ازدلایلی که موجب شد تعویض سوم استقلال که نکونام قصد داشت سه بازیکن را همزمان با هم وارد میدان کند، دچار مشکل شود، فقدان سرپرست روی نیمکت استقلال بود چرا که افرادی که برگه تعویض را به ناظر بازی دادند، در نگارش تعویض‌ها دچار مشکل شدند و نتوانستند در لحظاتی که نکونام نیاز داشت به سرعت تعویض انجام دهد، برگه تعویض را به درستی نگارش کرده و به ناظر بازی بدهند.

به هرحال لازم است که این مشکل در باشگاه استقلال هرچه زودتر برطرف شود. استقلال از ابتدای فصل ابتدا با علی سامره همکاری کرد و بعد از آن مدتی سرپرستی در اختیار نصرالله خواجه گیری بود و درنهایت این پست به آتیلا حجازی رسیده که او هم هنوز مجوز قطعی ندارد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->