تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی نگاه ویژه اوسمار به تابستان|از جذب دروازه‌بان تا بازیکن زیر ۲۳ سال گردان دو بازی را محروم شد ربیعی در پرونده مس درگیر است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و تاتنهام| صدرنشین شمایی آقای پپ! پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاشازاده: استقلال با همین استراتژی قهرمان است ظهور یک مدافع جدید دراستقلال| حامدی‌فر نمره قبولی گرفت
سرخط خبرها

قزوین میزبان احتمالی استقلال در هفته پایانی

  • کد خبر: ۲۲۴۸۸۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
قزوین میزبان احتمالی استقلال در هفته پایانی
احتمال دارد سازمان لیگ برای رهایی از اعتراض‌های هواداران استقلال، قزوین را به عنوان میزبان برگزاری بازی این تیم مقابل پیکان انتخاب کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در هفته پایانی مهمان تیم پیکان است و طبق برنامه باید در غیاب تماشاگران خود در ورزشگاه پاس تهران مقابل پیکان قرار بگیرد.

با توجه به اینکه استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد، مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که این بازی باید در حضور تماشاگر برگزار شود.

هرچند که خواسته مسئولان باشگاه استقلال به لحاظ قانونی محل اشکال است و طبق برنامه استقلال باید قطعا در همان ورزشگاه پاس تهران مقابل پیکان قرار بگیرد، اما ممکن است به دلیل حجم عظیم تماشاگران این باشگاه، مساعدت‌هایی از سوی سازمان لیگ انجام شود و بازی به شهر قزوین انتقال گردد.


تهران شرایط میزبانی از استقلال را با حضور تماشاگران در هفته پایانی ندارد. در ورزشگاه پاس تهران مشکل جا به جایی تماشاگران وجود دارد. ورزشگاه قدس نیز از لحاظ زیرساختی آماده نیست و ورزشگاه تختی هم شرایط مناسبی ندارد. تنها می‌ماند ورزشگاه آزادی که پرسپولیس در همان روز در این ورزشگاه مقابل تیم مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.  

به این ترتیب اگر سازمان لیگ بخواهد به نوعی هوای هواداران استقلال را داشته باشد و احتمالا جشن قهرمانی این تیم مقابل تماشاگرانش برگزار شود باید ورزشگاه دیگری را برگزیند که طبق آخرین خبر‌ها از سازمان لیگ شهر قزوین به عنوان یکی از گزینه‌های جدی مطرح شده است.

البته همه این تصمیمات زمانی اتخاذ خواهد شد که استقلال در کورس قهرمانی باشد و شاید هم اساسا در هفته ماقبل آخر شرایط تغییر کرده و تکلیف لیگ برتر روشن شود.

به هرحال نتایج تیم‌ها در هفته‌های اندک باقی مانده نقشی تعیین کننده در انتخاب محل برگزاری بازی آخر استقلال خواهد داشت.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->