جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
سرخط خبرها

هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۲۲۳۸۸۶
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد
فرماندار مشهد گفت: افتتاح مدارس تا رفع نیاز آموزشی در شهرستان مشهد ادامه خواهد یافت

به گزارش شهرآرانیوز منطقه تبادکان شهرستان مشهد با ۱۵۱‌هزار نفر جمعیت، به‌عنوان وسیع‌ترین منطقه آموزش‌و‌پرورش کشور شناخته می‌شود. روز گذشته و در راستای اجرای طرح سه‌شنبه‌های افتتاح مدرسه که از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده است، هفدهمین مدرسه در این منطقه به بهره‌برداری رسید.

به‌همین‌منظور آیین افتتاح یک مدرسه خیرساز دو‌کلاسه با حضور فرماندار مشهد، رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان و جمعی از مدیران روز گذشته در بخش مرکزی روستای شاهین‌قلعه شهرستان مشهد برگزار شد. در این مراسم، فرماندار مشهد با قدردانی از همت همه کسانی که در این راه تلاش می‌کنند، بیان کرد: جامعه‌ای امروز به کمک دولت آمده است که با نگاه ویژه و اعتقاد مصمم می‌تواند آینده درخشانی را برای کشور ایجاد کند و اعضای این جامعه خیران هستند.

محسن داوری با بیان اینکه افتتاح این مدرسه دو‌کلاسه می‌تواند زمینه‌ساز تحصیل دانش‌آموزان در همین روستا باشد، گفت: آموزش و پرورش، به‌ویژه در بخش تبادکان و معاونت نوسازی مدارس همه توان خود را برای اجرای طرح سه‌شنبه‌های امید گذاشته‌اند.

برکت حضور خیران در سه‌شنبه‌های افتتاح

وی ادامه داد: امروز خیران پای‌کار آمده‌اند. وقتی یک خیر پای کار می‌آید، برکتش به اندازه‌ای است که سرعت کار در مدارس خیرساز بسیار بیشتر می‌شود و هم‌اکنون ما سه‌شنبه هرهفته بدون وقفه شاهد افتتاح یک مدرسه در شهرستان مشهد هستیم.

فرماندار مشهد انسجام در مسیر را عامل موفقیت در این امر دانست و افزود: امیدوارم روزی به نقطه‌ای برسیم که در شهرستان مشهد دیگر متقاضی فضای آموزشی نداشته باشیم، بلکه توانمان را در حوزه آموزش بگذاریم. آنچه می‌تواند در مسیر ساخت و افتتاح مدارس ما را موفق کند، انسجام است.

داوری تصریح کرد: با تلاش همه در حوزه مدرسه‌سازی از آبان‌ماه هر سه‌شنبه توانستیم یک مدرسه را در شهرستان مشهد افتتاح کنیم تا در سال تحصیلی‌۱۴۰۴ با کمبود مدرسه روبه‌رو نباشیم و امروز در اکثر روستا‌های حاشیه شهر مشهد نیز مدرسه و هنرستان افتتاح شده است.

ساخت ۲۱۸ کلاس در منطقه تبادکان

در این مراسم رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز با بیان اینکه از ۱۰‌آبان تاکنون، هفده مدرسه در منطقه تبادکان مشهد افتتاح شده است، بیان کرد: این مدرسه دو‌کلاسه به یاد زنده یاد حاج حسین یزدی و فرزندش احمد یزدی و با اعتبار ۲‌میلیارد تومان ساخته شده است تا دانش‌آموزانی که برای تحصیل به روستا‌های اطراف می‌رفتند بتوانند در روستای خود به ادامه تحصیل بپردازند.

محمدحسین عبداللهی افزود: از آبان‌۱۴۰۱ تاکنون در این منطقه ۲۱۸ کلاس با اعتبار ۲۵۷‌میلیارد تومان افتتاح شده است.
وی ادامه داد: استخر و دو سالن ورزشی و یازده میدان چمن ورزشی نیز افتتاح شده است که در هفته آینده چهار زمین چمن مصنوعی نیز آماده افتتاح است. برای این پروژه‌ها نیز ۴۱‌میلیارد تومان هزینه اختصاص داده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->