اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است

  • کد خبر: ۲۲۳۷۱۰
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: هیات فوتبال خراسان رضوی که مصوبه هیات رئیسه فدراسیون را برای ثبت‌نام مجدد کاندیدا‌های انتخابات گرفته است، خلاف قانون و مصوبه اساسنامه هیات‌های فوتبال است.

علیرضا تاج‌فیروز در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص ثبت‌نام برای انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ما از ابتدا با ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی مخالف بوده‌ایم و در حال حاضر نیز مخالف هستیم. این موضوع تصمیمی است که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اتخاذ کرده و هیات فوتبال بر اساس آن مجددا ثبت‌نام انتخابات خود را برگزار می‌کند.

وی افزود: بر اساس بند ۶ ماده ۲۲ اساسنامه هیات‌های فوتبال، هیات فوتبال موظف است ظرف ۲ ماه پس از ثبت‌نام کاندیدا‌ها مجمع انتخابی را برگزار کند. هیات فوتبال خراسان رضوی این کار را انجام نداده است. در جایی از اساسنامه نیامده که مدت زمان برگزاری انتخابات بیش از ۲ ماه به طول بینجامد چه اتفاقی خواهد افتاد. چون در مورد این موضوع صحبتی نشده پس هیات فوتبال باید قانونا مجمع انتخابی را با همان نفرات ثبت‌نام شده برگزار کند.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ادامه داد: هیات فوتبال که مصوبه هیات رئیسه فدراسیون را برای ثبت‌نام مجدد گرفته است، خلاف مصوبه اساسنامه هیات‌های فوتبال است.

تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است

تاج‌فیروز بیان کرد: در هیج جایی از اساسنامه عنوان نشده که از زمان قانونی برگزاری مجمع انتخابی بگذرد، ثبت‌نام انتخابات ابطال می‌شود؛ بنابراین نباید ثبت‌نام مجدد انجام شود و با همان کاندیدا‌های قبلی، انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کاندیدا‌هایی که صلاحیتش تایید شده با من مکاتبه‌ای داشته که نامه ایشان را به فدراسیون فوتبال و نهادی ذی‌ربط ارسال کردم. ایشان در نامه خود گفته که اگر بنا باشد ثبت‌نام مجدد انجام شود، برای احقاق حق خودم از مبادی قانونی و دستگاه‌های نظارتی داخلی و دستگاه‌های ذی‌ربط بین‌المللی موضوع را پیگیری خواهم کرد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: ما نظر خود را طی دو تا سه مرحله به صورت مکتوب به فدراسیون فوتبال بابت ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام کرده‌ایم و تقاضا داشتیم که مجمع با همان کاندیدا‌های قبلی برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->