حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۳۵۴۵
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
رسانه‌های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه‌ی وی تظاهرات کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک نشینان در برابر محل سکونت نتانیاهو با روشن کردن آتش تجمع کردند.

براساس این گزارش، معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

منابع خبری اخیرا اعلام کردند که مذاکرات مربوط به آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و همه پیشنهادهای مطرح شده از سوی همه طرف‌ها برای توافق راه به جایی نبرده است.

منابع آگاه به رای الیوم اعلام کردند که حماس چرخش جدیدی در مذاکراتش با رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۱۹۳ روز از جنگ خونین علیه غزه داشته؛ جنگی که قریب به ۱۰۰ هزار شهید، زخمی و مفقود بر جای گذاشته است.

این منابع بیان کردند: تل آویو از مذاکراتی که با میانجی‌گری قطر، مصر و حتی آمریکا انجام می‌شود، به عنوان دستاویزی برای وقت کشی به منظور انجام کشتارهای دیگر در غزه بهره می‌برد و حماس به فراخواندن هیات خود و تعلیق مشارکت در این مذاکرات تا زمان گام موثر از جانب طرف مقابل در زمینه تعامل با شروطی که روی میز مذاکره گذاشته، تهدید کرده است.

منابع یادشده اعلام کردند: تداوم مذاکرات پیچیده و بی حاصل به نفع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که به دنبال طولانی کردن جنگ از بیم محاکمه و بازخواست در داخل اراضی اشغالی است و این موضوع از جانب حماس پذیرفتنی نیست.

این منابع افزودند: حماس در سایه جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده، باب مذاکرات را نخواهد گشود و میانجی‌گران را در برابر گزینه های فشار بر روی اسرائیل از طریق تعیین زمان مشخص برای شروع مذاکرات جدی و ملموس یا بستن کامل پرونده قرار داده است.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->