فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ فروش ۷۰۰ میلیون دلاری «تلماسه ۲» در گیشه جهانی شکایت خواننده تیتراژ سریال «نون خ» از سعید آقاخانی آلبوم «تن‌ها و صحرا» منتشر شد داوران جشنواره کن معرفی شدند
سرخط خبرها

مهران غفوریان در پشت صحنه فیلم «تمساح خونی» + عکس

  • کد خبر: ۲۲۲۱۷۳
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
مهران غفوریان در پشت صحنه فیلم «تمساح خونی» + عکس
مهران غفوریان در پشت صحنه فیلم سینمایی تمساح خونی عکسی را به یادگار منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود و جواد عزتی و... در پشت صحنه فیلم سینمایی «تمساح خونی» منتشر کرد که در فضای مجازی وایرال شده است. 

مهران غفوریان در پشت صحنه فیلم «تمساح خونی» + عکس
تمساح خونی ساخته جواد عزتی همزمان با آغاز اکران نوروزی در سینما‌های سراسر کشور، رکورد‌های مختلفی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

مهران غفوریان بازیگر زخم کاری که در این سریال نمایش خانگی با جواد عزتی همبازی بود، عکسی از پشت صحنه فیلم سینمایی تمساح خونی را به اشتراک گذاشت که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

«تمساح خونی» اولین ساخته جواد عزتی در مقام کارگردان است که در ژانر کمدی اکشن سینمایی ساخته شده و تاکنون رکورد‌های فروش روز اول، روز دوم، افتتاحیه، هفته نخست، فروش روزانه، هفتگی سینما و… را در کارنامه خود ثبت کرده است. عزتی با ساخت این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول را در چهل و دومین جشنواره فجر از آن خود نماید.

جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی، سعید آقاخانی و... در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

منبع: نمناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->