باشگاه پیکان: برای میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین مشکل نداریم قهرمانی تکواندوکاران ایران در آسیا اختلاف ۵۰ هزار دلاری اوسمار و پرسپولیس حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟
سرخط خبرها

علیپور منتظر چراغ سبز پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۲۱۴۰۱
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
علیپور منتظر چراغ سبز پرسپولیس
آقای گل سابق لیگ به دنبال بازگشت به پرسپولیس است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه ژیل ویسنته برای تمدید قرارداد علی علیپور رقم کمی را به وی پیشنهاد داده و او به همراه ایجنتش این پیشنهاد را رد کرده اند. از طرفی هیچ پیشنهاد خارجی برای علیپور وجود ندارد و او مجبور به بازگشت به فوتبال ایران است.

 در همین راستا علیپور علاقه زیادی دارد که دوباره به پرسپولیس بیاید اما اوسمار چندان علاقمند به جذب او نیست و مهاجم بلند قامت می خواهد. این در حالی است که رضا درویش علاقمند به بازگرداندن علیپور است.

 در سوی دیگر تراکتور سخت به دنبال جذب علیپور بوده و هست و این بازیکن به دنبال این است تا زودتر تکلیف خودش با پرسپولیس را بداند. به هر حال اگر این باشگاه چراغ سبز نشان دهد علیپور مجبور است به پیشنهاد مالی خوب تراکتور جواب مثبت دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->