کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی
سرخط خبرها

کشف و معدوم سازی ۱۷ تن مواد غذایی فاسد در نیشابور

  • کد خبر: ۲۲۰۷۰۸
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
کشف و معدوم سازی ۱۷ تن مواد غذایی فاسد در نیشابور
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: بیش از ۱۷ تن مواد غذایی غیر بهداشتی و فاسد در طرح سلامت نوروزی امسال این دانشگاه کشف، ضبط و معدوم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدرضا مجدی با اعلام این خبر، افزود: افزون بر ۲۱ هزار و ۱۲۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در قالب طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

وی بیان کرد: در قالب این بازدید‌ها ۳۴ مرکز تولید و توزیع مواد غذایی متخلف در نیشابور پلمب شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: بازدید از ۲۲۱ داروخانه، کارخانجات مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی، ۱۰۳ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس و حدود ۱۰۰ بازدید از پایگاه‌های بهداشت، کلینیک‌ها، خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت نیز در این ایام انجام شده است.

برقراری بیش از ۵۷۰۰ تماس با اورژانس نیشابور در ایام نوروز

مجدی ادامه داد: در این مدت بیش از پنج هزار و ۹۵۰ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پزشکی نیشابور برقرار شده است و حدود ۲ هزار مصدوم و بیمار توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی امدادرسانی شدند.

وی گفت: از این تعداد ۳۷۰ مصدوم حوادث تصادفی و ۹۳۵ مصدوم و بیمار حوادث غیرتصادفی به اورژانس مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->