آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

علت عدم پخش قسمت سوم سریال «جنگل آسفالت» چیست؟ + زمان جدید پخش

  • کد خبر: ۲۲۰۱۰۵
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
  • ۱
علت عدم پخش قسمت سوم سریال «جنگل آسفالت» چیست؟ + زمان جدید پخش
در صفحه اینستاگرام «نماوا» اعلام شده که به دلیل همزمانی با شب‌های احیا و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)، سریال‌های «اکازیون» و «جنگل آسفالت» این هفته منتشر نمی‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، قسمت سوم سریال‌ «جنگل آسفالت» که قرار بود هفدهم فروردین ماه منتشر شود به بهانه تقارن با ایام سوگواری منتفی و به هفته آینده موکول شد، این اتفاق درحالی افتاده که تاریخ پخش این دو سریال هیچ‌گونه تلاقی با روز‌های سوگواری ندارند. جالب اینجاست که تلویزیون پخش سریال کمدی «نون‌خ ۵» را از شامگاه چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه آغاز می‌کند.

در صفحه اینستاگرام «نماوا» اعلام شده که به دلیل همزمانی با شب‌های احیا و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)، سریال‌های «اکازیون» و «جنگل آسفالت» این هفته منتشر نمی‌شوند. طبق این خبر، قسمت سوم «جنگل آسفالت» یک‌شنبه ۱۹ فروردین منتشر خواهد شد. همچنین اعلام شده که برای حفظ حقوق مخاطبان سه روز اشتراک اضافه به کاربران اضافه خواهد شد. در هفته آینده نیز، دو قسمت از این سریال پخش می‌شود.

نکته قابل توجه که در رابطه با این خبر وجود دارد این است که زمان انتشار قسمت جدید این سریال هیچ ارتباطی با ایام سوگواری ندارد. همین مساله نیز باعث شده که مخاطبان به عدم انتشار آن واکنش نشان دهند. قسمت دوم سریال «جنگل آسفالت» جمعه ۱۰ فروردین همزمان با شب ۱۹ ماه رمضان منتشر شد؛ درست در شب اول ایام سوگواری. با توجه به اینکه این سریال اصلاً کمدی نیست به طور طبیعی انتشار آن در ایام سوگواری هم هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما معلوم نیست علت عدم انتشار آن، چند روز پس از ایام سوگواری، چه دلیلی می‌تواند داشته باشد.

قسمت سوم سریال جنگل آسفالت کی پخش می شود؟ + جزئیات

سریال «جنگل آسفالت»، سریالی درام و تلخ است که عدم پخش آن به دلیل ایام سوگواری با هیچ منطقی سازگاری ندارد. نکته مهم‌تر اینکه حتی تلویزیون هم که سریال‌های کمدی‌اش را برای ایام سوگواری متوقف کرده بود از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین قسمت اول سریال «نون خ ۵» را روی آنتن می‌فرستد و پخش «مهمانی» هم از روز ۱۶ فروردین از سر گرفته می‌شود. در این شرایط نماوا کماکان قصد دارد سوگواری را ادامه دهد.

مخاطبان زیر پست مرتبط با عدم انتشار «اکازیون» و «جنگل آسفالت» معترض شده‌اند. برخی به تغییر زمان پخش «جنگل آسفالت» اعتراض کرده و نوشته‌اند: «جنگل آسفالت مگه طنزه که پخش نمی‌کنین؟»، «شما خودتون می‌دونین ژانر سریالتون چیه؟»، «امشب(سه شنبه) شب قدر آخره. تا جمعه می‌خواین پخش نکنین؟»، بعضی‌ها علت این جابه‌جایی را به مسئله‌ای دیگر ربط داده و نوشته‌اند: «حداقل بگین سریال حاضر نیست یا تدوین نشده.»، «به خاطر اینکه مردم مجبور شن اشتراک بخرن دارین تغییر می‌دین؟» و... به هر حال با توجه به خبر منتشر شده در پلتفرم نماوا باید در یک‌شنبه ۱۹ فروردین شاهد قسمت جدید «جنگل آسفالت» باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
1
3
دیگه بهانه اینجوری نشنیده بودیم که این رو هم شنیدیم . والا هرکی این سریال رو ببینه تا 4 روز افسردگی شدید میگیره . یک دهم واقعیت زندگی در پایتخت رو این در سریال میخواد نشون بده همین رو مافیای موجود در کشور هم سنگ میندازن نمایش ندن .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->