نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

مهاجری: جوانان و استعداد‌های فوتبال مشهد در حال نابود شدن هستند + ویدیو

  • کد خبر: ۲۱۸۵۱۴
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
مهاجری: جوانان و استعداد‌های فوتبال مشهد در حال نابود شدن هستند + ویدیو
رضا مهاجری گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر رویه‌ای بوجود آمده که باعث شده تا جوانان این شهر دیگر انگیزه‌ای برای فعالیت نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: بعد از بلایی که سر ابومسلم و پیام آمد که واقعاً جای تاسف دارد و این دو تیم منحل شدند، تیم‌های پدیده و سیاه جامگان ظهور کردند که متاسفانه عمر این دو تا تیم هم زیاد نبود و الان به جای اینکه ما در سطح لیگ برتر حاضر باشیم باید در لیگ ۳ تیم‌داری کنیم. لیگ ۳ نیاز این شهر است، اما قبل از آن باید لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو را هم داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: این یک واقعیت است که جوانان و استعداد‌های این شهر در حال نابود شدن هستند. زمانی که بحث پدیده، سیاه جامگان و حتی قبل‌تر از آن ابومسلم و پیام مطرح بود همیشه ۳ یا ۴ بازیکن در تیم‌های ملی داشتیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر این رویه از بین رفته است و جوانان این شهر دیگر انگیزه‌ای برای فعالیت ندارند و در این میان کسی هم پاسخگو نیست.

پیشکسوت فوتبال مشهد همچنین عنوان کرد: امیدوارم افراد مرتبط و فعالین حوزه ورزش و فرهنگ فکری به حال این وضعیت بکنند این تنها خواسته رضا مهاجری به عنوان یک پیشکسوت نیست بلکه یک مطالبه عمومی است. من مهاجری افتخار می‌کنم که در تیم شهر خودم فعالیت کنم، اما اگر شرایط مهیا نباشد بالاجبار راهی شهر‌ها و تیم‌های دیگر می‌شوم، اما آن جوان ورزشکاری که تمام آمال و آرزوهایش پوشیدن پیراهن تیم شهر خودش است چه کاری باید انجام بدهد؟

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد که این روز‌ها در شهر مشهد به همراه تیمش اردو زده تصریح کرد: واقعیت تاسف آوری را برای شما تعریف می‌کنم. هر شهری که می‌روم همه از من سوال می‌کنند که مشهد با وجود داشتن ۲ استادیوم مجهز و پیشرفته و نیز داشتن زیرساخت‌های مناسب چرا جایی در سطح اول فوتبال ایران ندارد و من هیچ وقت نتوانستم برای این علامت سوال جواب قانع کننده‌ای پیدا کنم.

مهاجری در پایان گفت: امیدوارم مدیران ارشد استانی یک بار برای همیشه به این خواسته به حق و اساسی جوانان و علاقمندان این شهر جامه عمل به پوشاند و یکبار دیگر شاهد حضور تیم‌های فوتبال مشهدی در سطوح بالای کشور باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->