جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو

  • کد خبر: ۲۲۶۵۸۷
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
پیشکسوت فوتبال مشهد گفت: هیات فوتبال و مدیریت آن، دکان و دستگاهی شده است تاعده‌ای در آن نان بخورند و کسی به اصل فوتبال توجهی ندارد.

خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: متاسفانه همیشه وضعیت فوتبال خراسان شرایط خنده داری بوده است. الان هم دعوایی به راه افتاده که باید بیایید و ببینید. حالا قشنگ‌تر هم این است که همه اینها سر هیات فوتبالی است که یک تیم در لیگ برتر، لیگ یک و حتی لیگ دو ندارد. من واقعا مانده ام که این آقایان سر چه چیزی دعوا می‌کنید؟

وی ادامه داد: قطعا اگر این دعوا‌ها برای اصل فوتبال بود کار به اینجا‌ها نمی‌کشید. آنچه که من متوجه شده ام این است هیات فوتبال و مدیریت آن دکان و دستگاهی شده است تا عده‌ای در آنجا نان بخورند. داستان فوتبال مشهد به یک شاهنامه تبدیل شده است که همه در حال انتقام گرفتن از یکدیگر شده اند. این فوتبالی که در مشهد می‌بینیم ارزش هیچ چیزی را ندارد. واقعا خنده‌دار نیست که شهری به بزرگی مشهد تیم ندارد و فقط در لیگ سه، دو تیم دارد. متاسفانه مدیران ورزشی ما که ورزشی نیستند و سایر مدیران استان ما ورزش و فوتبال را دوست ندارند.

عده‌ای غیر فوتبالی در فدراسیون قوانین من درآوردی تدوین می‌کنند

عزیزی در خصوص تاخیر یک ساله انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: این موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال است. قوانینی از قبل نوشته‌اند که این قوانین غلط است. نمی‌دانم چه کسی این قوانین را برای فدراسیون فوتبال نوشته است. به من خداداد عزیزی می‌گویند؛ اگر می‌خواهی در انتخابات شرکت کنی باید ۸۰ بازی ملی داشته باشید! اینها خنده‌دار نیست! مشخص است که یک عده غیر فوتبالی آمده اند دور هم جمع شدند و با تدوین قوانین من درآوردی می‌خواهند ما فوتبالی‌ها را از رشته خودمان دور کنند تا هر طور که هست فقط خودشان باشند.

عزیزی در ادامه به نحوه مدیریت فوتبال در کشور‌های مختلف هم اشاره کرد و اظهار کرد: البته این شرایط هم نشات گرفته از قوانین عجیب فدراسیون فوتبال ما است. شما ببینید در هیچ جای دنیا ما هیات فوتبال نداریم. یک فدراسیون فوتبال مرجع در تمام کشور‌های دنیا داریم. به عنوان مثال فدراسیون فوتبال آلمان در شهر برلین یا مونیخ تاسیس شده است. دیگر هیات فوتبال استان باواریا و کاتالونیا نداریم! تاکید می‌کنم که این هیات‌های فوتبال فقط یک منبع برای یک عده خاص شده است. در حال حاضر در ایران هیات فوتبال استان، هیات فوتبال شهرستان، هیات فوتبال دهستان، هیات فوتبال دهیاری هم داریم. یک سفره‌ای پهن کرده‌اند تا همه از کنار آن بخورند.

سمتی در خوشه طلایی ندارم، فقط کنارشان هستم!

پیشکسوت فوتبال مشهد که این روز‌ها در کنار باشگاه خوشه طلایی حضور دارد درباره شرایط این تیم نیز گفت: با آقای زحمتکش که مسئولیت این باشگاه را برعهده دارد صحبت کردیم، مقرر شد بیایم تا در کنار تیم باشم و به خوشه طلایی کمک کنم. در کنار تیم حضور دارم، اما سمتی در این باشگاه ندارم.

وی در خصوص اینکه آیا باید خوشه‌طلایی را مشهدی بدانیم یا خیر، افزود: خوشه‌طلایی از طریق دوستانی وارد مشهد شد. آقایی به نام زحمتکش را پیدا کردند تا این تیم را خریداری کند. ایشان نیز یک قراردادی منعقد کرد و تیم را با مبایع‌نامه خرید و بیش از ۱۰ میلیارد تومان نیز هزینه کرده و ۲ چک ۶.۵ میلیادری نیز بابت خرید آن به مالک سابق خوشه‌طلایی داده است.

پیشکسوت فوتبال مشهد تصریح کرد: این تیم ۳ ماه است که خریداری شده و به مشهد آمده، اما انتقال تیم هنوز از استان مرکزی به خراسان رضوی صورت نگرفته است. به همین دلیل اگر می‌گویم در خوشه طلایی سمتی ندارم، چون نمی‌دانم این تیم مشهدی است یا نه. در همان ابتدا هم تاکید کردم که این تیم تا زمانی که به صورت کامل به مشهد انتقال پیدا نکند به این تیم ورود پیدا نمی‌کنم.

خرید خوشه طلایی برای مشهد در این زمان اشتباه بود

عزیزی گفت: آن موقع که تیم را خریدند هنوز سقوطش قطعی نشده بود، اما یک عده از دوستان پای کار آمدند که کمک زیادی هم به آقای زحمکتش نکردند. یک آدمی پس از مدت‌ها به مشهد آمد تا در فوتبال سرمایه‌گذاری کند، اما بازهم یک عده از دوستان در مشهد فراری‌اش دادند. آقای زحمتکش در این قضیه و در اعتمادش با آدم‌ها اشتباه کرد.

وی تاکید کرد: این تیم را می‌شد در مشهد حفظ کرد، آروزیی که بسیاری از جوانان این شهر دارند. این جوانان فوتبال بازی می‌کنند تا یک روزی با بازی در تیم‌های لیگ یک به آرزو‌های خود یعنی بازی در لیگ برتر برسند. برای انتقال این تیم برخی از اعضای شورای شهر مشهد تلاش زیادی کردند، اما خب متاسفانه عده‌ای دیگر به دنبال ضربه زدن بودند.

پیشکسوت فوتبال مشهد با اشاره به اینکه این قضایا و مشکلات به اداره‌کل و هیات فوتبال ارتباطی ندارد، خاطرنشان کرد: خریدن خوشه‌طلایی در این موقع از فصل اشتباه بود. یک تعداد از یاران خوشه‌طلایی از این تیم رفتند، اگر همان بازیکنان حضور داشتند شاید خوشه‌طلایی تا الان در قعر جدول قرار نمی‌گرفت.

برای پرداخت کمیسیون هیات فوتبال مالکان باشگاه را می‌چرخانند

عزیزی یادآور شد: جالب است که انتقال این تیم به مشهد هنوز داستان و مسئله دارد. طبق قوانین فدراسیون بابت انتقال این تیم از استان مرکزی به خراسان رضوی، می‌بایست ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد که ۱۵ میلیارد است را پرداخت می‌کرده اند. مانند بنگاه ماشین که در زمان خرید، کمیسیون پرداخت می‌کنید، اما آقای غفاری رئیس هیات فوتبال مرکزی می‌گوید که قیمت این انتقال ۲۵ میلیارد تومان است. ما به ایشان گفته ایم کل تیم ۱۵ میلیارد می‌ارزد و مالک قبلی هم همین رقم را طلب کرده است و طبق آن باید ۱.۵ میلیارد تومان بابت حق انتقال به هیات استان مرکزی پرداخت کنیم، اما رئیس هیات فوتبال مرکزی زیربار نمی‌رود و حرف خودش را می‌زند و می‌گوید مبایعه نامه را قبول ندارد و باید ۲.۵ میلیارد به هیات فوتبال بدهید، به همین دلیل است که تا کنون خوشه‌طلایی به مشهد انتقال پیدا نکرده است.

وی افزود: این ۱۰ درصد کمیسیونی که هیات فوتبال مرکزی می‌خواهد برای چیست؟ یک سفره‌ای پهن است و آن آقا هم می‌خواهد حق کارمندانش را از یک جایی بگیرد و پرداخت کند. از همین رو حاضر نیست کوتاه بیاید و همانند بنگاه ماشین، کمیسیون می‌خواهد. اینجا بنگاه ماشین نیست، اینجا فوتبال است. یک آدمی پیدا شده و از جیب شخصی خود می‌خواهد هزینه کند. با آقای تاج هم تماس گرفتم و این مسائل را گفتم که یک نفر پیدا شده و از جیب شخصی‌اش هزینه می‌کند، چرا او را فراری می‌دهید؟

سفره‌ای پهن شده تا هیات‌های فوتبال نان بخورند!

عزیزی با اشاره به درخواست کمیسیون هیات فوتبال مرکزی بابت انتقال خوشه‌طلایی به مشهد یادآور شد: این ۱۰ درصد کمیسیونی که هیات فوتبال مرکزی می‌خواهد برای چیست؟ یک سفره‌ای پهن است و آن آقا هم می‌خواهد حق کارمندانش را از یک جایی بگیرد و پرداخت کند. از همین رو حاضر نیست کوتاه بیاید و همانند بنگاه ماشین، کمیسیون می‌خواهد.

وی اضافه کرد: اینجا بنگاه ماشین نیست، اینجا فوتبال است. یک آدمی پیدا شده و از جیب شخصی خود می‌خواهد هزینه کند. با آقای تاج هم تماس گرفتم و این مسائل را گفتم که یک نفر پیدا شده و از جیب شخصی‌اش هزینه می‌کند، چرا او را فراری می‌دهید؟

پیشکسوت فوتبال مشهد ادامه داد: آقای غفاری مبلغی که بابت انتقال خوشه‌طلایی به مشهد در مبایعه نامه نوشته‌اند را قبول ندارد و می‌گوید مبلغ کمی در قرارداد نوشته‌اند! قیمت تیم ۲۵ میلیارد است و باید ۲.۵ میلیارد بابت این انتقال هم به هیات فوتبال مرکزی بدهید!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->