جزئیات خسارت‌های وقوع سیل در کلات | خللی در برگزاری دومین مرحله انتخابات به وجود نیامد (۲۱ اردیبهشت) توضیحات مدیریت بحران خراسان رضوی درباره خسارت‌های سیل اخیر | بارش ۴۷ میلی‌متر باران در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (٢١ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | خروج سامانه بارشی و افزایش دما در استان بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد
سرخط خبرها

دستگیری سارق حرفه‌ای پس از آزادی از زندان

  • کد خبر: ۲۱۸۲۵۹
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
دستگیری سارق حرفه‌ای پس از آزادی از زندان
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود، در حین سرقت در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش با وقوع چند فقره سرقت کمپرسورهای کولرگازی در محدوده باقرشهر و طرح شکایت از سوی شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران تجسس کلانتری ۱۷۵ قرار گرفت و آنان با حضور در محل سرقت و انجام بررسی‌های میدانی، متوجه شدند که سارق با تخریب قفل‌های ورودی منازل و مغازه‌ها اقدام به سرقت پمپ‌ها و کمپرسورهای کولر گازی کرده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیات کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی  و تحقیقات گسترده موفق شدند تا مشخصاتی از سارق را به دست آورند، گفت:‌همچنین در بررسی‌های انجام شده از بانک هویتی مجرمان، مشخص شد که این فرد جرو متهمان سابقه‌داری است که به تازگی از زندان آزاد شده است. با کسب این اطلاعات اقدامات برای دستگیری متهم آغاز شد.

دستگیری در آخرین روز ۱۴۰۲

طرهانی ادامه داد:‌ ماموران با انجام گشت‌زنی‌های‌های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، سرانجام موفق شدند در آخرین روز سال ۱۴۰۲ این سارق را هنگام سرقت کمپرسور کولرگازی یک مغازه مشاهده و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: ماموران در بازرسی از وسایل همراه متهم دو دستگاه کمپرسور کولر گازی به ارزش دو میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند. متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که درجریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و سه فقره سرقت دیگر به همین شیوه اعتراف کرد. این فرد انگیزه‌اش از ارتکاب سرقت را تامین نیازهای مالی‌اش عنوان کرد.

به گفته وی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->