گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

دستگیری سارق تهرانی در بالای درخت

  • کد خبر: ۲۱۸۴۴۲
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
دستگیری سارق تهرانی در بالای درخت
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در محله مسعودیه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته  ماموران کلانتری مسعودیه،گزارشی مبنی دیده شدن سارقی در خیابان "موسوی" تهران  دریافت کردند که قصد سرقت از منازل را داشت.

وی بیان کرد: بلافاصله ماموران پلیس،   خود را به محل گزارش شده رساندند و سریعا کل ساختمان و حوالی آن را مورد بررسی قرار دادند. ماموران اعزامی در بررسی‌های پلیسی،   متوجه موردی نشده و در هنگام خروج از ساختمان متوجه مخفی شدن فردی در بالای درختان شدند. فلذا وی را از بالای درخت به پایین آوردند.

کشف چند قطعه طلا در بازرسی بدنی از سارق

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی بدنی از این فرد، چند قطعه طلا و آلات و ادوات سرقت کشف شد و متهم به سرقت از منزل اعتراف کرد و  برای  سیر روند قانونی به کلانتری منتقل  و اموال مسروقه در مسیر عودت به مالک آن قرار گرفت.  

سرهنگ قاسم پور در پایان به مردم توصیه کردد: در ایام نوروز که مردم به مسافرت یا دید و بازدید اقوام می‌روند، حتما وسایل قیمتی از طلا و جواهرآلات را در صندوق امانت بانک‌ها قرار دهند  و در صورت مشاهده موارد سرقت و دزدی فورا با ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->